کد خبر: 1220551
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۰
جواد عسکر
جوان آنلاین: شاخص بورس تهران امروز با سقوط قیمتی فلزی و پالایشی بیش از ۱۳ هزار و ۲۹۱ واحد افت روزانه را به ثبت رساند و در نهایت در رقم ۲ میلیون و ۱۵۰ هزار و ۲۰۹ واحد آرام گرفت. 
 
چند روزی است که بانکی‌ها برای عمل به مصوبه خروج بانک‌ها از بنگاهداری، دست به فروش دارایی‌های خود زده‌اند. چند روز گذشته هم بازار سهام شاهد تحرکات عجیبی از سوی حقوقی‌های برخی سهام بانکی بود.
بررسی معاملات دیروز نشان می‌دهد که حقوقی‌های بانکی روز پرکاری را پشت سر گذاشتند و دست‌شان روی کلید فروش بود، به نحوی که سهام وبصادر دیروز در لیست بیشترین خالص فروش حقوقی قرار گرفت.
 به گزارش خبرنگارجوان آنلاین، بر اساس ارقام درج شده در پایگاه اطلاع‌رسانی مدیریت فناوری بورس تهران، شاخص کل بورس اوراق و بهادار تهران امروز با ۱۳۲۹۱ واحد کاهش به ۲ میلیون و ۱۵۰ هزار و ۲۰۹ واحد و ارزش روز بازار به ۱۰ هزار و ۶۰۲ هزار میلیارد تومان رسید.
شاخص قیمت (وزنی- ارزشی) با ۲۷۷۰ واحد کاهش به ۴۴۸ هزار و ۱۶۸ واحد رسید. شاخص کل (هم‌وزن) با ۳۸۹۹ واحد افت به ۷۳۲ هزار و ۴۶ واحد رسید. شاخص قیمت (هم‌وزن) با ۲۱۹۳ واحد کاهش به ۴۱۱ هزار و ۷۴۰ واحد رسید.
شاخص آزاد شناور با ۱۷۶۸۹. واحد افت به ۲ میلیون و ۷۸۱ هزار و ۴۶۲ واحد رسید. شاخص بازار اول بورس با ۱۱۵۰۲ واحد کاهش به یک میلیون و ۶۶۰ هزار و ۴۸۱ واحد و شاخص بازار دوم با ۲۱۵۳۴ واحد کاهش به رقم ۴ میلیون و ۷۰ هزار و ۱۲۱ واحد رسید.
نماد فولاد، شپنا، وغدیر، شبندر، فارس، تاصیکو بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص بورس ایران داشت و فملی بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص بورس داشت.
 در بازار فرابورس ایران شاخص کل فرابورس ۱۲۳.۳۳ واحد صعود به رقم ۲۴ هزار و ۸۵۳ واحد رسید.
معامله‌گران فرابورس تعداد ۹ میلیارد و ۶۷۴ میلیون برگ سهم در قالب ۲۱۳ هزار و ۵۲۹ فقره به ارزش ۸۰ هزار و ۳۹۱ میلیارد تومان با مجموع اوراق بدهی دولت داد و ستد کردند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار