کد خبر: 1219451
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۹
فرمانده انتظامی شهرستان شیراز از دستگیری یک نفر اراذل و اوباش قمه به دست در این شهرستان خبر داد.

جوان آنلاین: سردار فرج شجاعی امروز، ۱۶ اسفندماه گفت: در پی انتشار فیلمی در فضای مجازی با موضوع مزاحمت اراذل و اوباش شمشیر به دست برای یک راننده در بلوار حسینی‌الهاشمی شهر شیراز و درخواست شهروندان از پلیس برای برخورد با وی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: مأموران سازمان اطلاعات انتظامی استان با انجام یکسری اقدامات فنی و تخصصی، کمتر از ۲۴ ساعت از زمان انتشار فیلم در فصای مجازی، فرد اراذل و اوباش را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی وی را هنگام تردد در یکی از خیابان‌های سطح شهر شیراز بازداشت کردند.

شجاعی اظهار کرد: در این خصوص پرونده تشکیل و فرد اراذل و اوباش برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شده و خودرو نیز توقیف و به پارکینگ جهت سیر مراحل قانونی انتقال داده شد.

فرمانده انتظامی شیراز ضمن تشکر از همکاری شهروندان با پلیس در راستای شناسایی و برخورد با مجرمین، تصریح کرد: پلیس با هر گونه اخلال در نظم و امنیت عمومی جامعه با قاطعیت برخورد کرده و شهروندان نیز در صورت مشاهده اینگونه موارد، بلافاصله مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار