کد خبر: 1218172
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۴:۲۰
کاربران شبکه‌های اجتماعی مردم را به مشارکت در انتخابات دعوت کردند
در آستانه انتخابات مجلس و در آخرین روز از تبلیغات نامزد‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی، کاربران شبکه‌های اجتماعی در توئیت‌هایی از عموم مردم خواستند تا با شرکت در انتخابات و انتخاب اصلح، گام مهم تحول در کشور را بردارند

جوان آنلاین: در آستانه انتخابات مجلس و در آخرین روز از تبلیغات نامزد‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی، کاربران شبکه‌های اجتماعی در توئیت‌هایی از عموم مردم خواستند تا با شرکت در انتخابات و انتخاب اصلح، گام مهم تحول در کشور را بردارند. کاربران رأی مردم را تضمینی برای اقتدار و امنیت نظام دانستند و آن را پشتوانه‌ای برای تحول و حل مشکلات کشور دانستند. در ادامه بخش‌هایی از واکنش‌های کاربران را مرور کرده‌ایم. 

 کاربری با نام «آقای تحلیلیگر»:
‏چندین چهره ردصلاحیت شده از جمله نادرقاضی پور از مردم خواستند رأی دهند. چندین چهره کاندیدا از مردم خواسته‌اند حتی اگر از آن‌ها بدشان می‌آید به دیگری رأی دهند. این رفتار‌ها محترم است و نشان می‌دهد چیزی فراتر از مجلس وجود دارد و آن هم ضرورت مشارکت به جهت خدمت به ایران است. 
 عبدالله گنجی:
به نوبه خود از جناب مطهری و چهار حزب اصلاح‌طلب که وارد گود انتخابات شدند و از مرعشی که گفت ٩٠درصد کرسی‌های استان کرمان رقابتی است و ما حداقل ٧٠نماینده به مجلس می‌فرستیم تشکرمی‌کنم که برای اولین بار از کمند سکولار‌های پدرسالار عبور و مسئولانه عمل کردند. 
 عبدالمجید خرقانی:
تا الان آمار‌های میزان تمایل به مشارکت مردم خوب بوده. فقط باید بیشتر تلاش کنیم تا به گوش همه مردم برسه که رأی دادن، ثمره و نتیجه داره واسه خودشون و کشور. 
 الهام عابدینی:
«مشارکت در انتخابات» و «حضور پای صندوق رأی» در همه جای دنیا مهمه و دغدغه است؛ اینکه «همه» با هم تصمیم بگیریم چه کسی چهارسال برای «ایران» قانون‌گذاری کنه حتماً خیلی فرق می‌کنه تا اینکه مثلاً فقط نیمی از ما تصمیم بگیره. 
 فاطمه قاسمی:
طبق آمار‌ها این انگیزه و این اندازه مشارکت نشون می‌ده مردم پای ارزش‌هاشون هستند و می‌دونن که هر یک رأی چه نقشی تو سرنوشت‌شون داره. قطعاً این مشارکت با تلاش ما خیلی بیشترهم میشه تا ۱۱ اسفند. 
 حمید کثیری:
۵/۳ میلیون رأی اولی در کشور داریم و امروز آقا با رأی اولی‌ها دیدار داشتند... بسیاری از گره‌های ذهنی این روز‌ها در مورد انتخابات نیز، پاسخ در صبحت‌های شفاف آقاست. 
 کاربری با نام «نورا خانم»:
برای پیدا کردن لباس عید، دو هفته می‌گردی؛ بعد برای رأی دادن می‌گی حالا به یکی رأی می‌دیم دیگه؟ اونوقت یه عده بی‌لیاقت پُست و مقام می‌گیرن و همون شخص می‌آد می‌گه این چه وضع مملکته!
 ایمان قاسمی:
‏می‌گفت، چون بقیه آشغال می‌ریزن تو دریا پس منم می‌ریزم! با همین منطق میگه رأی نمی‌دهم! چون بقیه به وظیفه‌شون عمل‌نکردن و خون شهدا رو پایمال کردن، پس منم به وظیفه ام عمل نمی‌کنم و خونشون رو پایمال می‌کنم! بین تو و اون مسئول هیچ فرقی نیس، چون جفتتون وقت درست، تصمیم درست نگرفتید. 
 اکبر نبوی:
‏انتخابات مهم‌ترین میدان استفاده از حق اجتماعی برای تأثیر بر سرنوشت کشور است. یادمان باشد که پدران و مادران ما از مشروطه به این سو، برای به دست آوردن حق تعیین سرنوشت ملی، رنج‌های بسیار بردند و زخم‌های پرشمار بر جسم‌وجان خریدند. امروز این حق (که گران به‌دست آمده) در دستان ماست. 
 مریم روشن ضمیر:
دیگه خودتون قاضی خودتون باشید، ببینید کیا تا الان رو این نکته‌هایی که امروز آقا گفتن جلو رفتن به همون رأی بدید. هرکسی در تقید به تشرع دینی بهتر و جلوتر است. هرکسی نسبت به استقلال کشور اصرار بیشتر دارد. هرکسی به مبارزه با فساد به طور جدی عقیده دارد. هرکسی نسبت به منافع ملی جدی‌تر است. 
 کاربری با نام «احسان»:
اگر نهاد انتخابات تضعیف شود؛ رادیکالیسم، محافظه‌کاری و ارتجاع رشد می‌کند! به همین یک دلیل رأی دادن بهتر از رأی ندادن است و تکیه بر تغییر و اصلاحات از مسیر ساختارها، مناسبات و ظرفیت‌های موجود حتماً بهتر از تقویت کردن آن سه دسته است! ‎#میدان_انتخاب ‎#انتخاب_مردم ‎#ایران_قوی

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار