کد خبر: 1218066
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۰
سپاهان ششمین باخت را هم تجربه کرد
 مهم‌ترین بازی هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر را استقلال به سود خود خاتمه داد تا با ۳۹ امتیاز و خیال راحت به صدر جدول تکیه بزند. 
فریدون حسن

شاگردان جواد نکونام عصر دیروز و در هوای برفی تهران سپاهان یکی از رقبای اصلی خود در راه کسب قهرمانی را با نتیجه یک بر صفر شکست دادند تا هم نوار ناکامی‌های آبی‌های تهران مقابل زرد‌های اصفهان را پاره کنند وهم خیالشان بابت ادامه صدرنشینی در جدول راحت شود. آخرین پیروزی استقلال مقابل سپاهان در تهران به سال ۹۶ برمی گشت که دیروز آبی‌ها به این ناکامی پایان دادند و البته سپاهان ششمین باخت متوالی خود را تجربه کرد. 
بازی دو تیم با همان درگیری‌ها و حرارت همیشگی آغاز شد. سپاهان بعد از پنج باخت متوالی آمده بود تا با یک پیروزی به کابوس شکست هایش پایان دهد، اما ضربه استثنایی و مهار نشدنی روزبه چشمی در دقیقه ۳۵ دور از دستان پیام نیازمند به سقف دروازه آن‌ها چسبید تا سپاهان با وجود بازی رو به جلویی که داشت یک بر صفر عقب بیفتد. زرد‌های اصفهان که مورایس سرمربی خود را به دلیل محرومیت روی نیمکت نداشتند می‌توانستند بلافاصله جبران کنند، اما ضربه شهریار مغانلو به تیر دروازه استقلال خورد تا نیمه اول با همان تک گل به سود استقلال تمام شود. سپاهان در نیمه دوم چیزی برای از دست دادن نداشت بنابراین بی‌محابا به دروازه استقلال حمله ور شد؛ حملاتی که به استقلال این فرصت را می‌داد تا روی ضد حملات بسیار خطرناک‌تر از میهمان خود ظاهر شود. زرد‌ها در نیمه دوم با وجود حملات زیاد، اما دقت لازم در ضربات آخر را نداشتند و همین مسئله هم باعث شد تا رو به بازی احساسی بیاورند که هیچ فایده‌ای به حالشان نداشت. آن‌ها حالا امیدوارند دو بازی عقب افتاده خود را با برتری تمام کنند تا شاید بتوانند در جمع مدعیان باقی بمانند. 
در دو دیدار دیگر دیروز گل گهر با ۳ گل نساجی مازندران را شکست داد. برای سیرجانی‌ها روبرتو تورس در دقیقه ۲۱ و احمدرضا زنده روح در دقیقه ۶۲ و سعید سحرخیزان در دقیقه ۸۸ گلزنی کردند. دیدار تیم‌های فولاد خوزستان و ملوان هم با تساوی یک - یک به پایان رسید. محمدرضا سلیمانی در دقیقه ۵۳ برای ملوان بندرانزلی گلزنی کرد و محمد عسگری در دقیقه ۸۴ گل تساوی میزبان را به ثمر رساند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار