کد خبر: 1217249
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۰
فرمانده سپاه تهران بزرگ خبر داد
جشن نیمه‌شعبان در روز‌های ۴، ۵ و ۶ اسفند از ساعت ۱۵ تا ۲۲ توسط سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ با همکاری سازمان‌ها، ادارات، گروه‌های جهادی و جبهه فرهنگی مردمی در تهران برپا می‌شود

فرمانده سپاه تهران بزرگ از نورافشانی یک هزار و ۱۰۰ نقطه از شهر تهران برای نخستین‌بار در شب نیمه شعبان خبر داد و گفت: این نورافشانی ساعت ۸ شب انجام خواهد شد. 
سردار حسن حسن‌زاده در گفت‌وگویی اظهارداشت: جشن نیمه‌شعبان در روز‌های ۴، ۵ و ۶ اسفند از ساعت ۱۵ تا ۲۲ توسط سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ با همکاری سازمان‌ها، ادارات، گروه‌های جهادی و جبهه فرهنگی مردمی در تهران برپا می‌شود. 
وی هدف از برپایی این جشن بزرگ را ایجاد شور و نشاط در سراسر شهر تهران به عشق امام مهدی (عج) با عنوان «حضور تا ظهور» دانست و گفت: برنامه‌های پیش‌بینی شده در سه سطح خواهد بود که در مناطق شهر تهران یک خیابان را محور قرار دادیم و خیابان‌هایی که در سال گذشته آذین‌بندی و چراغانی جشن نداشتند، امسال اضافه می‌شود و به طور مشخص، در تعداد ۲۴ خیابان اصلی بین یک تا دو کیلومتر ایستگاه‌های صلواتی برای پذیرایی از مردم ایجاد خواهد شد. 
سردار حسن‌زاده یادآور شد: برپایی ایستگاه‌های صلواتی از دیگر برنامه‌ها است که عموم مردم و گروه‌های جهادی، هیئت‌های مذهبی پایتخت، پایگاه‌های بسیج، نواحی مقاومت بسیج شهر تهران در این جشن بزرگ حضور دارند. فرمانده سپاه تهران بزرگ اظهارداشت: نکته بعدی بحث جشن‌های محلی است، جشن‌های محلی هم در هر منطقه‌ای یک محله به صورت ویژه و مشخص انتخاب می‌شود و در ۱۱۰ محله، این جشن‌ها برگزار خواهد شد. همه ظرفیت‌های محلی مانند مساجد، هیئت‌های مذهبی، گروه‌های جهادی و گروه‌های مردمی گردهم می‌آیند و به اندازه وسع و توانشان اقدام به پذیرایی در سطح محلات و اقدام به آذین‌بندی و  چراغانی می‌کنند. 
سردار حسن زاده یادآور شد: برنامه بعدی برپایی جشن‌ها؛ ایجاد ایستگاه‌های صلواتی و پذیرایی در ۵۰ میدان اصلی شهر تهران، استیج‌های اجرای برنامه، اجرای سرود، اجرای نمایش، مولودی‌خوانی، خوانندگی و اجرای مسابقات جذاب فرهنگی و هنری خواهد بود. وی ادامه داد: در شب نیمه شعبان، برای اولین بار بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، یک هزار و ۱۰۰ نقطه از شهر تهران ساعت ۸ شب تهران، سراسر نور و سرور می‌شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار