کد خبر: 1217094
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۱:۵۷
نشست هم اندیشی مسئولان تشکل های مردم نهاد استان 🔹با حضور عباس کاظمی معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی استانداری قزوین نشست هم اندیشی مسئولان تشکل های مردم نهاد استان برگزار شد.
زارع

کاظمی در جلسه هم‌اندیشی با تشکل‌های مردم نهاد استان قزوین تحت دوره آموزشی اصول مطالبه‌گری صحیح، با بیان اینکه دموکراسی در جمهوری اسلامی مورد هدف دشمنان قرار گرفته است، بیان کرد: جمهوری اسلامی به شیوه مردم‌سالاری کار خود را آغا‌ز کرده است و طی این 45 سال همواره مردم با مشارکت در مواقع حساس نشان دادند که پشتیبان نظام هستند.

 وی افزود: دشمنان در ابعاد مختلف با انقلاب اسلامی مقابله می‌کنند و در آستانه انتخابات تلاش دارند میزان مشارکت را کاهش دهند، همچنین دشمنان در حوزه رقابت نیز ورود پیدا کردند و نظام را به خالص‌سازی و استبداد متهم کردند این در حالی است که در کشور ما آزادی سیاسی وجود دارد و مردم با حضور پای صندوق رای سرنوشت خود را تعیین می‌کنند.

معاون استاندار بیان کرد: دشمنان به روش‌های مختلف در جهت تخریب جمهوری اسلامی تلاش و برنامه‌ریزی می‌کنند تا مشارکت در انتخابات کاهش پیدا کند چرا که آن ها از مردم سالاری دینی و حضور مردم در صحنه هراس دارند.

 کاظمی بیان کرد: مردم کشور ما همیشه در صحنه حضور و مشارکت موفقی دارند که حوزه انتخابات سرآمد آن است، مردم ایران همواره در بحران‌ها پای کار انقلاب ماندند که نمونه آن مشارکت مردم در ایام کرونا بود و در همه عرصه ها مردم حضور خود را به نمایش گذاشتند.

.معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین اظهار کرد: جمهوری اسلامی کشوری بر پایه دموکراسی است و مردم همواره انتخاب می‌کنند چه کسانی به ریاست جمهوری، شورای شهر، مجلس و مجلس خبرگان راه پیدا کنند، در واقع مردم سرنوشت خود را تعیین می کنند این در حالی است که کشورهایی ما را به عدم دموکراسی محکوم می کنند که مدعی دموکراسی هستند و اگر انتخابات برگزار کنند نیز با ابزارهای مختلف رای مردم را خنثی می‌کنند.

کاظمی تاکید کرد: باید آگاه باشیم که شرکت نکردن در انتخابات به نفع چه کسی است و علت دشمنی با انتخابات چیست؟ انتخابات ما تشریفاتی نیست انتخابات اگر بی تاثیر است و ثمره ای ندارد این هجم از دشمنی و مقابله و برنامه ریزی برای چیست؟ اگر انتخابات تولید قدرت نمی‌کند و ما را از بزنگاه‌های سخت عبور نمی‌دهد، چرا باید آن را تحریم کنند؟

وی یادآور شد: حضور گسترده و باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال، پاسخ معناداری به دشمنان بود و مردم نشان دادند همواره پای این نظام و انقلاب می مانند و همه مسئولین باید در راستای گره گشایی از مشکلات این مردم شب و روز نشناسند.

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار