کد خبر: 1217093
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۱:۵۰
زارع

استاندار قزوین گفت: در حفظ اشتغال، فعالان حوزه صنعت، کشاورزی و خدماتی دشواری های زیادی را متحمل می شوند و از تمامی فعالین اقتصادی استان به دلیل حفظ فرصت های شغلی تشکر و قدردانی می کنیم.

محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین روز سه شنبه در جلسه کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه گذاری استان قزوین اظهار داشت: یکی از عمده ترین مطالبات مردم در شرایط فعلی موضوعات اقتصادی است و یکی از الزامات برای اثرگذاری در این حوزه توجه به رشد و توسعه ظرفیت های اقتصادی است. 

وی افزود: اقتصاد به معنای پرداخت تسهیلات و موارد مشابه این موضوع نیست و در این جلسه باید موضوعات کلان و سیاست گذاری های مسیر های توسعه ای استان مطرح شود.

 اعلایی گفت: در حال حاضر در استان قزوین اتفاقات خوبی در زمینه حمایت از تولید انجام می شود و سرمایه گذاری های خوبی در بخش های مختلف صنعتی، کشاورزی، خدماتی، بهداشت و درمان در حال انجام است و می تواند آینده استان را درخشان تر و شکوفاتر از وضعیت فعلی نماید.

استاندار قزوین با اشاره به اینکه بخشی از این فعالیت ها برکات غیر اقتصادی هم دارد، اضافه کرد: با حمایت های بخش بانکی استان در تامین تجهیزات تشخیصی حوزه بهداشت و درمان، سرمایه گذاری های خوبی در این حوزه انجام شده است و منجر به افزایش رفاه و آسایش مردم شده است و مردم دیگر نیاز نیست برای تشخیص برخی از بیماری های خود به تهران بروند.

 

@ostan_qz_ir

برچسب ها: استان ، قزوین ، استانداری
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار