کد خبر: 1217031
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۰

جوان آنلاین: جزئیات تازه‌ای از پرونده مردی که پس از قتل ۱۲ عضو خانواده‌اش در شهرستان فاریاب کرمان با شلیک پلیس جان باخته بود، منتشر شده است. 
۲۸ بهمن‌ماه بود که خبر رسید مردی در شهرستان فاریاب استان کرمان، ۱۲ عضو خانواده‌اش را به قتل رسانده و در جریان تعقیب و گریز با پلیس به کام مرگ رفته است. بررسی انگیزه متهم مهم‌ترین موضوعی بود که در بستر اجتماعی منتشر شد.
براساس گزارش‌های اولیه، عامل حادثه که معلم بود در جریان اختلاف با خانواده همسر دوم پدرش که در همسایگی‌شان زندگی می‌کرد، دست به حادثه خونین زده بود، اما با گذشت سه روز از حادثه اعلام شد حادثه در جریان کینه‌ای دیرینه رقم خورده است. متهم ۲۲ ساله، ۱۰ سال قبل شاهد بوده پدر و برادرش، خواهرش را که دانش‌آموز بود به خاطر ارتباط با پسری نوجوان به قتل رسانده بودند. او آن زمان کودکی ۱۲ ساله و شاهد بود که خواهرش چگونه به قتل رسید و حالا بعد از گذشت ۱۰ سال از حادثه بر سر همین موضوع با خانواده‌اش مشاجره کرد و حادثه‌ای خونین را رقم زد و خودش هم قربانی شد. وقتی صدای گلوله در محل پیچید، همسایه‌ها به سرعت از خانه بیرون آمدند و متهم را در‌حالی‌که اسلحه کلاشنیکف به دست داشت، در حال فرار دیدند. او هم شروع به تیراندازی به سمت همسایه‌ها کرد که سه نفر از آن‌ها مجروح و روانه بیمارستان شدند. وقتی مأموران پلیس قدم به محل حادثه گذاشتند، متوجه شدند متهم پدر و مادر، سه برادر، دو خواهر، همسر برادر و چهار برادرزاده‌اش را به قتل رسانده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار