کد خبر: 1216162
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۰:۲۰
مسلماً نمیشه جمله به جمله‌ای که تو شبکه پویا پخش میشه رو چک و خنثی کرد و به خاطر همین ما پدر و مادر‌ها باید شش دنگ حواسمون جمع باشه و از طرفی هم انتظار داریم مجری‌ها و برنامه‌ساز‌ها آموزش‌های لازم رو ببینن، صرفاً، چون کسی با بچه‌ها خوبه یا تجربه زیادی داره به این معنی نیست که مناسب برنامه ساختن برای بچه امروزیه. 

 جوان آنلاین: فائزه مرادی، عضو گروه روانشناسی با مامان نوشت: مسلماً نمیشه جمله به جمله‌ای که تو شبکه پویا پخش میشه رو چک و خنثی کرد و به خاطر همین ما پدر و مادر‌ها باید شش دنگ حواسمون جمع باشه و از طرفی هم انتظار داریم مجری‌ها و برنامه‌ساز‌ها آموزش‌های لازم رو ببینن، صرفاً، چون کسی با بچه‌ها خوبه یا تجربه زیادی داره به این معنی نیست که مناسب برنامه ساختن برای بچه امروزیه. 
مجری برنامه عروسک‌خونه به بچه عروسکی توضیح میده که عمو کیه؛ عمو کسیه که مهربونه و همه دوستش دارن، به همچین آدمی می‌گیم عمو. بچه من یه لحظه بهم نگاه کرد و گفت: «مامان؟ پس چرا تو بهم میگی اگه کسی غریبه بود باهاش حرف نزنم؟ شاید اونم یه عموی مهربون بود.» ما که جمعش کردیم، ولی از نظر بچه‌ها تلویزیون مرجعه و مجری همه‌چیز دان. پدر و مادری که کلی زمان و انرژی گذاشتن و بچه‌شون رو تربیت جنسی کردن و این مرز‌های غریبگی و آشنایی رو به سختی یادش دادن چطوری می‌تونن این تضاد رو برای بچه توضیح بدن؟ بچه‌ای هم که آموزش ندیده، همین موضوع براش جا می‌افته که اگه کسی بهم یه آبنبات بده دیگه میشه عموی مهربونم و می‌تونه بهم نزدیک بشه. برنامه کودک ساختن واقعاً سخته، هر جمله برای مخاطب میتونه بار معنایی و تربیتی داشته باشه، انتظار ما والدین برای دقت بیشتر عجیب نیست.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار