کد خبر: 1215756
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۰
سالار عقیلی در اولین شب موسیقی فجر تلاش کرد با اجرای چند قطعه جدید، شب خاطره‌انگیزی را برای مخاطبان رقم بزند. 

جوان آنلاین: سالار عقیلی در اولین شب موسیقی فجر تلاش کرد با اجرای چند قطعه جدید، شب خاطره‌انگیزی را برای مخاطبان رقم بزند. 
سالار عقیلی، خواننده موسیقی ایرانی در اولین روز از برگزاری سی و نهمین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر، تازه‌ترین کنسرت خود را در تالار وحدت تهران برگزار کرد. 
خواننده موسیقی ایرانی کشورمان که طی سال‌های اخیر کنسرت‌های متعددی را با گروه راز و نیاز برگزار کرده است در تازه‌ترین کنسرت موسیقی این مجموعه موسیقایی که در حضور ابوالفضل پورعرب از ستارگان پیشگام سینمای ایران و رضا مهدوی دبیر سی و نهمین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر پیش‌روی مخاطبان قرار گرفت، تلاش کرد با اجرای چند قطعه جدید، شب خاطره‌انگیزی را برای مخاطبان رقم بزند. 
 تجلیل سالار از پورعرب 
سالار عقیلی در معرفی ابوالفضل پورعرب به عنوان میهمان ویژه بیان کرد: امشب یک میهمان بسیار ارزشمند داریم که سال‌های سال در سینمای ایران با هنر او زندگی کرده‌ایم. به راستی که ابوالفضل پورعرب در این سال‌ها آثار ارزشمندی را از خود برجای گذاشت که هر کدام و به‌ویژه فیلم «عروس» برای ما دربرگیرنده حال و هوای خاطره‌انگیزی است. به همین بهانه از شما خواهش می‌کنم این هنرمند ارزنده سینمای ایران را تشویق کنید. 
 ادای احترام به مقام مادر 
سالار عقیلی در این بخش با اشاره به حضور مادرش در این کنسرت عنوان کرد: بوسه بر دستان مادر می‌زنم که هر آنچه امروز در موسیقی دارم به برکت حضور اوست. من هر وقت می‌خواهم او در ردیف اول صندلی کنسرت‌های من حضور داشته باشد، نمی‌پذیرد و همواره در ردیف میانی سالن می‌نشیند، چراکه بر این باور است که مخاطبان مهم‌تر هستند. 
این خواننده موسیقی ایرانی در بخش‌های پایانی کنسرت بود که با معرفی امیرحسین سمیعی، رضا مهدوی و امیرعباس ستایشگر به مخاطبان گفت: چه خوب است که مدیران برگزاری جشنواره خودشان از هنرمندان موسیقی هستند که در حوزه خوانندگی و نوازندگی نیز فعالیت می‌کنند. 
وی همچنین از محمد اله‌یاری، مدیرعامل بنیاد فرهنگی هنری رودکی هم قدردانی کرد. 
از نکات مثبتی که درباره این کنسرت می‌توان به آن اشاره داشت، معرفی تک به تک آثار از سوی خواننده بود که در کمتر کنسرتی رخ می‌دهد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار