کد خبر: 1215572
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۳
مدیرکل امور مالیاتی استان قزوین در دیدار با اعضای هیات رئیسه اتاق اصناف بر رویکرد تعاملی، مودی مداری و استمرار همکاری متقابل با اتاق اصناف استان تاکید کرد.
زارع

سید محمود موسوی صانع مدیرکل امور مالیاتی استان در دیدار با رئیس و اعضای هیات رئیسه اتاق اصناف بر لزوم احترام به حقوق مودیان تاکید کرد و گفت: تعامل با اصناف و رعایت عدالت مالیاتی در وصول حقوق حقه دولت از اولویت های اصلی اداره کل می باشد.

️وی با اعلام آمادگی اداره کل جهت ارائه مساعدت های لازم و رفع مشکلات مالیاتی مودیان افزود: این اداره کل با بهره گیری از ظرفیت های قانونی و تسهیلات مالیاتی برای رفع مشکلات و موانع فعالان اقتصادی بویژه مشاغل خرد نهایت تلاش را بکار خواهد گرفت.

مدیرکل امور مالیاتی استان با بیان اینکه ۴ گروه از مودیان فارغ از تراکنش های بانکی مشمول اجرای قانون پایانه های فروشگاهی می باشند گفت: پزشکان، وکلا، صنف طلا و فروشندگان مواد معدنی از ابتدای دی ماه مشمول اجرای تکالیف سامانه مودیان هستند، این اداره کل آمادگی کامل دارد تا آموزش های لازم را به مودیان مشمول ارائه نماید.

️وی با تاکید بر ضرورت همکاری و تعامل دوسویه با اتاق اصناف اظهار داشت: تداوم همکاری های دوجانبه میان این دو مجموعه، موجبات رضایتمندی صاحبان مشاغل ،شفاف سازی و تسریع در روند ارائه خدمات را فراهم می‌سازد.

️گفتنی است در این نشست اعضای هیئت مدیره اتاق اصناف نیز دغدغه ها، موانع و مسائل مالیاتی خود را مطرح نمودند.

برچسب ها: مالیات ، مالیاتی ، قزوین
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار