کد خبر: 1215569
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۲
استاندار قزوین گفت: بدون شک با احداث مسکن در زمین های روستایی، منطقه رشتقون و این دهکده یکی از محورهای توسعه استان خواهد شد.
زارع

محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین در آئین آغاز عملیات اجرایی آماده سازی ۲۶ هزار قطعه زمین روستایی استان قزوین اظهار داشت: احداث دهکده کوشک در این منطقه به طور قطع منجر به ایجاد ارزش افزوده و رشد منطقه رشتقون می شود و در آینده ای نه چندان دور این منطقه یکی از محورهای توسعه استان قزوین خواهد شد. 

وی افزود: طبیعی است که اجرای هر طرحی عوارضی داشته باشد که این طرح هم از این قاعده مستثنی نیست ولی مردم منطقه اطمینان داشته باشتد که تمامی دغدغه های آنها به صورت کامل برطرف خواهد شد. 

اعلایی گفت: جلسه ای بعد از دهه فجر برگزار خواهد شد و در این جلسه عمده مطالبات روستائیان که اتفاقا تمامی آنها قابل انجام است به صورت مکتوب صورتجلسه و اجرا خواهد شد.

استاندار قزوین اضافه کرد: دولت متکی به مردم است و مدیران در روز بین التعطیل در اینجا حضور دارند که مشکلات را برطرف کنند و این طرح هم مشکل مسکن عده زیادی از مردم را برطرف و رشد اقتصادی را در منطقه برقرار خواهد کرد. 

نماینده عالی دولت در استان اظهار داشت: بدون شک با همکاری مردم و پیگیری مسئولان، منطقه رشتقون و این دهکده یکی از محورهای توسعه استان خواهد شد.

برچسب ها: استانداری ، قزوین ، افتتاح
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار