کد خبر: 1215567
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۶
استاندار قزوین گفت: شهرک عظیمیه و اراضی شمال اتوبان در آینده ای نزدیک وارد فضای ساخت و ساز خواهد شد و این اتفاق قیمت مسکن و اجاره بها را در قزوین کاهش خواهد داد.
زارع

محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین در آئین آغاز عملیات اجرایی پروژه های عظیمیه و اسماعیل آباد که با حضور وزیر راه و شهرسازی برگزار شد، اظهار داشت: دولت سیزدهم به اتکای حمایت مردم برای حل مسائل و مشکلات مردم و بدون حاشیه و با صداقت و دلسوزی به صورت شبانه روزی تلاش می کند و در این راه از هیچ گونه تلاشی دریغ نمی کند.

 

وی افزود: برخی از مشکلات نیاز به اعتبار ندارد و این مشکلات با تدبیر، مدیریت و هماهنگی بین دستگاه قابل انجام است، موضوعی که انجام آنها مورد انتظار مردم و یکی از سیاست های دولت است. 

 

اعلایی گفت: از روز اول استقرار مجموعه مدیریتی استان در دولت سیزدهم حساسیت و اهمیت موضوع عظیمیه مورد توجه و در دستور کار قرار گرفت و با تدابیر استان برخی از مشکلات آن حل شد. 

 

استاندار قزوین اضافه کرد: تامین مالی پروژه عظیمیه به ویژه در حوزه آب و برق پیچیده بود ولی در این مسیر وزیر راه و شهرسازی پیگیری جدی کردند و با شناسایی راهکارهای قانونی تامین منابع لازم برای آبرسانی و برق رسانی انجام شد. 

 

نماینده عالی دولت در استان اظهار داشت: فضای شهرک عظیمیه و اراضی شمال اتوبان در آینده ای نزدیک وارد فضای ساخت و ساز خواهد شد و در اثر این اتفاق قیمت مسکن و اجاره بها کاهش پیدا خواهد کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار