کد خبر: 1214504
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۰
به مردم قول جمع‌آوری معتادین متجاهر در محله‌های شوش و هرندی را دادیم و آن را اجرایی کردیم. هرگز آمار برای ما در این موضوع حائز اهمیت نبوده و فقط به حسی که مردم از این موضوع می‌گیرند توجه داریم، هرچند بالغ بر ۵۰۰ تن مواد در ۱۰ماهه امسال کشف کرده‌ایم و ضربات سنگینی به باند‌های بزرگ موادمخدر وارد و عملیات‌های دستگیری سرشبکه‌ها انجام شده است. 

جوان آنلاین: فرمانده انتظامی کشور با تأکید بر اینکه پلیس به وعده‌اش در جمع‌آوری معتادان متجاهر عمل کرده است، گفت که از فردا تیم‌های بازرسی پلیس برای بررسی میدانی حضور معتادان متجاهر به سراسر کشور اعزام می‌شوند. 
سردار احمدرضا رادان در همایش تخصصی رؤسای پلیس مبارزه با موادمخدر سراسر کشور گفت: به مردم قول جمع‌آوری معتادین متجاهر در محله‌های شوش و هرندی را دادیم و آن را اجرایی کردیم. هرگز آمار برای ما در این موضوع حائز اهمیت نبوده و فقط به حسی که مردم از این موضوع می‌گیرند توجه داریم، هرچند بالغ بر ۵۰۰ تن مواد در ۱۰ماهه امسال کشف کرده‌ایم و ضربات سنگینی به باند‌های بزرگ موادمخدر وارد و عملیات‌های دستگیری سرشبکه‌ها انجام شده است. 
فرمانده انتظامی کشور همچنین به نگرانی‌های صورت گرفته در حوزه سرقت اشاره کرد و گفت: پلیس اقدام‌های بسیاری در زمینه مبارزه با سرقت انجام داده است. البته زمانی مردم عملکرد پلیس را احساس می‌کنند که سرقت خرد هم صورت نگیرد. موادمخدر هم همین‌گونه است و تا زمانی که مردم با معتادان متجاهر و خرده‌فروشان موادمخدر مواجه شوند، ذهنشان به سمت اقدامات بزرگی که در این عرصه‌ها انجام می‌گیرد، نمی‌رود. 
وی ادامه داد: در اجرای طرح‌ها باید همواره طرح مسئله به درستی انجام شود و هرگز نباید آن را به الزامات دیگر گره بزنیم تا بتوانیم در طرح‌های خود موفق عمل کنیم. موضوع معتادان متجاهر را که سال‌ها با آن مواجه بودیم اینگونه توانستیم حل کنیم. 
رادان با بیان اینکه در موضوع معتادین متجاهر نیازمند یک پنجره واحد هستیم تا این نقص را رفع کنیم، اضافه کرد: در یک منطقه بررسی شده که یک معتاد متجاهر پس از ۱۰ بار جمع‌آوری و تحویل به مراجع ذی‌صلاح مجدداً رها شده و به عنوان معتاد متجاهر شناخته نشده است. 
وی خاطرنشان کرد: از فردا تیم‌های بازرسی به سراسر استان‌ها اعزام خواهند شد تا بررسی کنند معتاد متجاهری در شهر دیده می‌شود یا نه و به هیچ عنوان در این موضوع، شاخص ما ارائه آمار نیست و اگر تیم‌ها مشاهده کنند، استانی ۱۰۰ هزار دستگیری داشته، اما در شهر مجدداً معتاد متجاهری وجود دارد و در استانی پنج نفر دستگیری بوده و هیچ معتاد متجاهری مشاهده نشود از نظر ما این استان موفق عمل کرده است. 
سردار رادان با تأکید بر مبارزه بی‌امان با قاچاقچیان موادمخدر ادامه داد: افرادی که به روی مأموران قانون، آن‌هم برای حمل موادمخدر سلاح می‌کشند قطعاً با حکم قانون از پای درمی‌آیند.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۷
0
0
لطفا یه سری به بلواربعثت و اون چندتا پارک محله باغ آذری و شوش بزن
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار