کد خبر: 1214449
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۸
همزمان با دهه مبارک فجر، مهدی رجحانی معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی استانداری قزوین ضمن بازدید از چند پروژه عمرانی برخی از پروژه های آماده بهره برداری را افتتاح کرد.
زارع

به گزارش جوانآنلاین؛ همزمان با دهه مبارک فجر، مهدی رجحانی معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی استانداری قزوین با حضور در شهرستان بوئین زهرا ضمن بازدید از چند پروژه عمرانی برخی از پروژه های آماده بهره برداری را افتتاح کرد.

در ابتدای این سفر پروژه های عمرانی در سطح روستاهای کله دره با اعتباری بالغ بر ۲۱ میلیارد ریال اعتبار سرمایه گذاری به بهره برداری رسید، در ادامه از پروژه سنگ فرش معابر روستای آراسنج بالا با اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال بهره برداری شد.

بهره برداری از پروژه بازپیرایی بلوار امام خمینی (ره) شهر بوئین زهرابه طول ۴۵۰ متر با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان؛ بهره‌برداری از زمین چمن مصنوعی کارگری شهرستان بوئین زهرا با اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در راستای افزایش سرانه‌ی ورزشی کارگران شهرستان از دیگر برنامه‌های این سفر بوده است.

معاون عمرانی استاندار در ادامه از بیمارستان امیرالمومنین بازدید کرده و در جریان مسائل و مشکلات و نحوه ارائه خدمات به شهروندان در این واحد درمانی قرار گرفت؛ همچنین رجحانی با حضور در کاروانسرای هجیب از این محل تاریخی و باستانی بازدید کرد و در جریان روند عملیلت مرمت این بنا قرار گرفت.

بازدید از پروژه‌ی زیرگذر آراسنج که در کیلومتر ۵ محور بوئین زهرا به ساوه و با هدف ایمن سازی عبور اهالی از محور اصلی در حال احداث است.

دیدار با خانواده معظم شهید سلیمان سرمست از شهدای منطقه میمک بخش دیگری از برنامه سفر یک روزه معاون عمرانی استاندار به بوئین زهرا بوده است.

در این سفر لیلا غریب مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراها، ادیب رامندی فرماندار شهرستان بوئین زهرا، زارعی بخشدار مرکزی و جمعی از مسئولین رجحانی را همراهی کردند.

 

برچسب ها: پروژه ، افتتاح شد ، قزوین
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار