کد خبر: 1214333
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۱
جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:
سردار علی فدوی، جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: خیزش دنیا علیه اسرائیل نتیجه افشاگری های جبهه حق است.

جوان آنلاین:  سردار علی فدوی در همایش اصناف و بازاریان ورامین، گفت: مردم ورامین به تکلیفشان ادا و در پانزده خرداد با بصیرت مثال زدنی خود یک ایران را از خواب بیدار کردند.

به گزارش فارس، فدوی با اشاره به اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی به طور مداوم نبرد حق و باطل در جریان بوده است گفت: از ابتدای نهضت، به این انقلاب حمله شد ولی حتی یک پیروزی را دشمن ما نمی‌تواند نام ببرد که بر آن دست یافته باشد. وی افزود: وقتی انقلابی خدایی و بر اساس موازین اسلامی باشد اینچنین بارور می‌شود و شما مردم ورامین سهم بزرگی در این پیروزی دارید که در شصت سال قبل نهال آن را کاشتید.

وی نقش مردم در استحکام نظام اسلامی را ستود و بیان کرد: سربلندی نظام در چهل و پنج سال گذشته بخاطر شما مردم است و بدانید که خداوند طرف حق است.

جانشین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: جبهه استکبار متحد الشکل برعلیه ما دسیسه می‌کنند و در هیچ مقطعی این چنین دشمنی برعلیه ملتی ثبت نشده و خود این دشمنان به شکست اذعان دارند و در مسئله نظامی حتی یک تیر به سمت این کشور شلیک نکرده اند و این فقط و فقط بخاطر وعده الهی است که در قرآن کریم به آن اشاره شده است که خداوند متعال به حزب الله وعده پیروزی نهایی را داده است.

وی افزود: آمریکا همیشه در تمامی قضایا حق به جانب رفتار می‌کند و به دنبال همراهی ایادی خود علیه مظلومان عالم است.

جانشین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه امام راحل از همان ابتدا اسرائیل را غده سرطانی منطقه نامیده بود گفت: اکنون دنیا فهمیده است بصیرت رهبر انقلاب از تمامی دنیا جلوتر بوده است.

فدوی خیزش دنیا علیه اسرائیل را نتیجه افشاگری‌های جبهه حق انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: مردم دنیا اکنون شعارهای انقلاب اسلامی را علیه آمریکا و اسرائیل سر می‌دهند و فهمیده اند که آمریکا هفتاد و پنج سال آنها را در خصوص قضیه اسرائیل فریب داده است.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مورد انتخابات گفت: هدف دشمن از القای عدم حضور در انتخابات به دلیل اشتباه محاسباتی آنها است و مردم بدانند اگر پرشور تر در این انتخابات حاضر شوند قطعاً شکست دیگری در کارنامه آنها ثبت خواهد شد.

فدوی عنوان کرد: قانون اساسی ما بر متن دین مبین اسلام بنا شده و ما مدافع مظلوم و مقابل ظالم هستیم هنر خبیثان عالم، ریختن بمب بر سر بی دفاعان عالم است و از طرف دیگر، یمن قهرمان را شاهد هستیم که مقابل کشورهای حامی اسرائیل خونخوار با الگوپذیری از مقاومت مردم ایران ایستاده اند.

برچسب ها: علی فدوی ، سپاه ، جنگ غزه
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار