کد خبر: 1214282
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۴
زارع

به گزارش جوان آنلاین، محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین روز شنبه در دیدار با مدیران عامل کارخانجات و فعالان اقتصادی و صنعتی شهرستان آبیک اظهار داشت: تحولاتی در منطقه و دنیا در حال انجام است که به نفع کشور، مردم ایران و جبهه مقاومت رقم می خورد.

وی افزود: هژمونی قدرت در منطقه که می تواند عامل ثبات و بی ثباتی در کشور باشد در چند ماه اخیر شکل جدیدی پیدا کرده و منطقه به سمتی می رود که قدرت بازدارنده جمهوری اسلامی تثبیت و تایید می شود. 

اعلایی با بیان اینکه در ماه های اخیر قدرت نمایی بی نظیری در منطقه در بین ارکان قدرت شکل گرفته و طرف ها به دنبال تعریف یا باز تعریف جایگاه خود هستند، گفت: اینکه آمریکایی‌ها بعد از کشته شدن سربازان خود در وهله نخست عملیات پاسخ را به تاخیر می اندازند و در وهله بعد مطرح می کنند که قصد درگیری با ایران را ندارند به این معنی است که هژمونی قدرت در منطقه ساختار قدرت بازدارنده ایران را به رسمیت می شناسد.

استاندار قزوین اضافه کرد: تمامی این اتفاقات در حالی است که در داخل کشور با شرایط امن مواجه هستیم و مردم در آرامش گذران امور می کنند.

نماینده عالی دولت در استان اظهار داشت: آینده امن کشور دیگر دغدغه جدی برای سرمایه گذاران نیست چراکه به قدرت بازدارنده جمهوری اسلامی اعتماد و اطمینان دارند و قدرت ایران به اندازه ای شده است که به دوستان و دشمنان دیکته می کند که این مرز و بوم، منطقه امنی است و متکی به مردم و اقتدار جمهوری اسلامی ایران اداره می شود.

استاندار قزوین اضافه کرد: تورم، ناشی از کمبود تولید است و اتفاقا این موضوع سال هاست که مورد توجه و تاکید رهبر معظم انقلاب است و اگر بنا باشد اقتصاددانان دارویی برای درمان تورم تجویز کنند بدون شک بهترین درمان تقویت تولید است. 

نماینده عالی دولت در استان با بیان اینکه در سال های گذشته دولت تمام توان خود را برای حمایت از تولید به کار گرفته است، اظهار داشت: شاه کلید تولید و ارتقا بهره وری در دستان بخش خصوصی است، موضوعی که به تعبیر رهبر معظم انقلاب نسبت به آن کوتاهی صورت گرفته است و راه برون رفت از بحران فضا دادن به بخش خصوصی است. 

وی افزود: یکی ازمهم ترین اتفاق ها برای مدیریت تورم و افزایش تولید، افزایش بهره وری است که این موضوع توسط شرکت های دولتی و شبه دولتی رقم نمی خورد و نیازمند حضور و ورود جدی بخش خصوصی است.

اعلایی گفت: بالای ۹۰ درصد صنایع استان قزوین تحت مدیریت بخش خصوصی است که با توجه به شرایط کشور بسیار مطلوب ارزیابی می شود و می تواند منجر به رشد و توسعه استان شود.

استاندار قزوین با اشاره به وظایف دولت در قبال بخش خصوصی اضافه کرد: ابتدایی ترین وظیفه دولت در زمینه بخش خصوصی تسهیل گری در نظام اجراست که سعی می شود در استان به بهترین شکل ممکن اجرایی شود.

نماینده عالی دولت در استان اظهار داشت: ریل گذاری یکی دیگر از وظایف نظام در قبال بخش خصوصی است که توسط مجلس شورای اسلامی رقم می خورد و به همین دلیل انتخابات مجلس شورای اسلامی از اهمیت زیادی برخودار است و به همین جهت باید با دقت تصمیم گیری ‌کرد و سلامت، صداقت، تخصص و گذشته افراد و اطرافیان آنها را مدنظر قرار داد.

وی افزود: از مردم و صنعتگران دعوت می شود در تحقق مشارکت حداکثری ایفای نقش داشته باشند چراکه به هر میزان که مشارکت ارتقا پیدا کند امنیت و ثبات آینده ایران تامین می شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار