کد خبر: 1214045
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۰
 امید‌ها به اتلتیکو و تلاش یووه برای کنار زدن اینتر
حساس‌ترین دیدار‌های فوتبال اروپا امشب در سه لیگ معتبر این قاره برگزار می‌شود. در جزیره آرسنال چشم‌انتظار گرفتن انتقام از لیورپول است، دربی مادرید به میزبانی کهکشانی‌ها برگزار می‌شود و در سری آ نیز نبرد اینترمیلان – یوونتوس حکم جنگ بر سر قهرمانی را دارد. 
شیوا نوروزی

جوان آنلاین: حساس‌ترین دیدار‌های فوتبال اروپا امشب در سه لیگ معتبر این قاره برگزار می‌شود. در جزیره آرسنال چشم‌انتظار گرفتن انتقام از لیورپول است، دربی مادرید به میزبانی کهکشانی‌ها برگزار می‌شود و در سری آ نیز نبرد اینترمیلان – یوونتوس حکم جنگ بر سر قهرمانی را دارد. 
توپچی‌ها در ورزشگاه امارات دوباره به لیورپول رسیدند و امیدوارند انتقام باخت تلخ ماه گذشته را از این تیم بگیرند. شاگردان آرتتا آنقدر امتیاز از دست دادند که هم صدرنشینی از دست‌شان رفت و هم با ۴۶ امتیاز تا رده سوم پایین آمدند. آرسنال در آخرین رویارویی خود با بندرنشینان ۲ بر صفر باخت و از جام‌حذفی کنار رفت، ولی لیورپول شرایط متفاوتی دارد؛ تیم یورگن کلوپ با تصاحب صدر جدول شانس اول قهرمانی لیگ محسوب می‌شود و فعلاً در چهار رویداد (لیگ، جام‌حذفی، لیگ قهرمانان و سوپرکاپ انگلیس) فرصت کسب جام دارد. در جدال امشب داروین نونیز به دلیل مصدومیت غایب است. در پنج جدال رودرروی دو تیم، سه پیروزی نصیب لیورپول شده است. مهم‌ترین نکته‌ای که آرتتا، سرمربی آرسنال در نشست خبری قبل مسابقه به آن اشاره کرد اعتمادش به بازیکنان فعلی تیمش بود: «قطعاً می‌خواهیم از استعداد‌های آکادمی باشگاه استفاده کنیم. اول از همه باید آن استعداد‌ها را شناسایی کنیم و آن‌ها باید آن را نشان دهند. فکر می‌کنم اینکه بخواهیم در بازی مقابل لیورپول به آن‌ها این فرصت را بدهیم، کمی بی‌انصافی باشد. من عاشق بازیکنان فعلی‌ام هستم. فکر می‌کنم امشب گل می‌زنیم، لیورپول را شکست می‌دهیم و بالاخره در نهایت با همین بازیکنان در صدر قرار می‌گیریم.»
لیورپول ۵۱ امتیازی در حال حاضر شش امتیاز از من‌سیتی و آرسنال بیشتر دارد. کلوپ ابراز امیدواری کرد با تحمیل شکست به آرسنال این اختلاف بیشتر شود: «این فصل مصدومان زیادی داشتیم، اما خوش‌شانس بودیم که همه برگشتند، به همین دلیل است که الان صدرنشین هستیم. از این شرایط بسیار راضی و خوشحال هستم. اگر بتوانیم آرسنال را شکست دهیم، هیچ شکایتی از پسر‌ها ندارم، چون در این صورت اختلاف ما با آن‌ها هشت امتیاز می‌شود. اگر شکست بخوریم، سیتی برنده این بازی خواهد بود. سعی می‌کنیم ببریم، همین. بازی در زمین آرسنال به اندازه کافی دشوار است، اما در شرایط خوبی هستیم. باید شانس خودمان را امتحان کنیم، چیزی که در طول سال‌ها یاد گرفتم این است که اگر می‌خواهیم نزدیک سیتی باشیم، باید تمامی بازی‌ها را ببریم.» 
دو تیم مادریدی در سانتیاگوبرنابئو رودرروی هم قرار می‌گیرند. درحالی‌که رئال صدر جدول را با ۵۷ امتیاز در اختیار دارد، سایر تیم‌های مدعی از جمله خیرونا (۵۵) و بارسلونا (۴۷) منتظرند تا راه‌راه‌پوشان دوباره خودی نشان دهند.
اتلتیکومادرید در کوپادل‌ری ۴ بر ۲ رئال را درهم کوبید و ضمن گرفتن انتقام شکست سوپرکاپ اسپانیا، این تیم را از جام حذفی کنار زد. حالا همه منتظرند تا تیم سوم جدول دوباره ترمز رئال را بکشد. در این بین سیمئونه، سرمربی اتلتیکو فشردگی بازی‌های اسپانیا را بزرگ‌ترین مشکل تیمش عنوان کرد: «خودم را در موقعیت یک هوادار اتلتیکو قرار می‌دهم. آن‌ها در فدراسیون به هوادار احترام نمی‌گذارند. فدراسیون از قبل می‌دانست که ما مقابل رئال‌مادرید بازی می‌کنیم. با این وجود تصمیم می‌گیرد دیدار نیمه‌نهایی جام حذفی مقابل بیلبائو را پنج‌شنبه بگذارد، درحالی‌که حریف ما دو روز بیشتر فرصت استراحت دارد و به نظر من این بی‌انصافی است. از نظر من این بی‌احترامی به هواداران است. اگر بازی چهارشنبه برگزار شود هم هیچ اتفاقی نمی‌افتد. نمی‌گویم اگر حریف یک روز کمتر استراحت کند، ما آن‌ها را می‌بریم. این مسئله احترام به اتلتیکو و هوادارانش است، زیرا هواداران به ورزشگاه می‌آیند تا بازیکنان را در بهترین فرم ببینند. عصبانی هستم و معتقدم همه ما را احمق فرض کرده‌اند.»
در ایتالیا، اینترمیلان صدرنشین در سن‌سیرو به مصاف یوونتوس می‌رود. شاگردان اینزاگی با یک بازی کمتر و ۵۴ امتیاز اصلاً دوست ندارند صدر جدول را از دست بدهند. منتها بانوی‌پیر با ۵۳ امتیاز در تعقیب اینتر و منتظر لغزش این تیم است. دیدار رفت دو تیم با تساوی یک – یک تمام شد و بیانکونری با تمام قوا به میلان آمده تا با تحمیل شکست به میلان صدر جدول را در اختیار بگیرد و دست پر به تورین بازگردد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار