کد خبر: 1213927
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۷
رسانه صهیونیستی:

جوان آنلاین: شبکه رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی «کان» گزارش داد که این رژیم در سایه گسترش تنش‌ها در مرزهای لبنان با سرزمین‌های اشغالی، از آمریکا خواسته است که به حمایت ‌های تسلیحاتی خود از این رژیم ادامه دهد.

به گزارش ایرنا، این خبر در حالی منتشر می شود که روزنامه «نیویورک تایمز» نیز از همان نخستین روزهای عملیات «طوفان الاقصی» اذعان کرد که رژیم صهیونیستی شکست سختی را در برابر نیروهای مقاومت متحمل شده و درخواست کمک نظامی فوری ۱۰ میلیارد دلاری از آمریکا کرده است.

این روزنامه آمریکایی همان زمان به نقل از سه مقام آگاه نوشت که اسرائیل از آمریکا، ۱۰ میلیارد دلار کمک فوری نظامی درخواست کرده است.

پس از شروع عملیات طوفان الاقصی از سوی نیروهای مقاومت فلسطین، آمریکا به درگیری بین نیروهای حماس و رژیم صهیونیستی ورود کرد و کمک‌های زیادی را برای تل آویو در نظر گرفت.

واشنگتن بدون توجه به تجاوزهای رژیم صهیونیستی به نوار غزه و کشتار غیرنظامیان همواره از این رژیم حمایت می‌کند.

آمریکا همچنین برای حمایت از اسرائیل ناوهای هواپیمابر و نیروهایی به سواحل فلسطین اشغالی اعزام کرد که به ادعای برخی از مقام‌های واشنگتن، این اقدامات برای بازدارندگی و جلوگیری از گسترش درگیری به دیگر نقاط خاورمیانه است.

در همین حال گزارش ها حاکیست که حزب‌الله لبنان اخیرا از موشکی علیه نظامیان صهیونیست استفاده کرده که به شدت ذهن تحلیلگران رژیم اسراییل را به خود مشغول کرده است.

روزنامه صهیونیستی «هاآرتص» با اشاره به استفاده حزب الله از موشک های ضدزره جدید نوشت که این موشک از نوع «الماس۱ » است که قابلیت بالایی دارد و امکان شلیک به سمت هدف را حتی از پشت ارتفاعات یا هنگامی که زوایه دید تیرانداز در یک خط مستقیم نیست، داراست.

حزب‌الله لبنان در هفته‌های اخیر و در پی جنایات هولناک رژیم صهیونیستی در نوار غزه و به خاک و خون کشیده شدن شمار زیادی از فلسطینی‌ها در این شهر، مواضع نظامی این رژیم را در شمال سرزمین‌های اشغالی هدف قرار داده؛ موضوعی که سبب هراس صهیونیست‌های شهرک نشین در این مناطق شده است.

تاکنون ده‌ها هزار صهیونیست از ترس حملات مقاومت از شهرک‌های مرزی لبنان خارج شده‌اند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار