کد خبر: 1213619
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۶

جوان آنلاین: محمد ایمانی، فعال رسانه، در کانال تلگرامی خود نوشت:

جنگ در منطقه چهار ماه است که آغاز شده، نه این که بخواهد امروز و فردا آغاز شود.

این جنگ، چیزی نیست که با اراده آمریکا و زدن چند نقطه آغاز شود یا به پایان برسد. آمریکا در حال تجربه‌ای تازه و درک این معادله جدید است که باید برای حمایت از نسل کشی در غزه هزینه بپردازد و پشتیبانی بی دریغش از رژیم صهیونیستی، دیگر نمی‌تواند بدون هزینه باشد.

همچنین بهتر از هرکس می‌داند که نمی‌تواند غفلتا بزند و بگریزد. پایگاه‌ها و منافعش در منطقه، تحت پوشش اضلاع جبهه مقاومت است که تا امروز، با نیرو‌های آمریکایی مدارا کرده بودند و انتقال جنگ به سطح جدید، آن خط قرمز قبلی را فرو خواهد ریخت. این بزرگ‌ترین ریسک پر هزینه برای کاخ سفید ظرف هفتاد سال گذشته است و بازدارندگی اش را زائل خواهد کرد.

آمریکا ضمنا این واقعیت را هم می‌داند که اضلاع جبهه مقاومت، با هم ترکیب و تجمیع شده اند و در پاسخ دسته جمعی متناوب و دردناک کم نخواهند گذاشت. دیر نیست دولتمردان آمریکایی شیر فهم شوند که در قمار حمایت از جنایات نافرجام اسرائیل، بسیاری از دارایی‌های راهبردی خود از جمله بازدارندگی و پرستیژ ابر قدرتی را باخته اند.

روند فرسایش قدرت و اخراج آمریکا از منطقه با همه سختی‌ها و فراز و فرودش، وارد مرحله مهمی شده و دستان جبهه مقاومت، از همیشه پر‌تر است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار