کد خبر: 1213097
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۷
وزیر بهداشت:
وزیر بهداشت، قوی ترین اورژانس منطقه را متعلق به ایران دانست و گفت: اورژانس ایران با داشتن نیروهای مؤمن، فداکار، متعهد، متخصص و روز آمد در منطقه و جهان سرآمد است.

جوان آنلاین: بهرام عین اللهی، در مراسم قدردانی از خدمت رسانی بهنگام کارکنان اورژانس تهران در حادثه بیمارستان گاندی، اظهار داشت: با وجود تحریم‌های ظالمانه امروز بهترین اورژانس جهان را در اختیار داریم و در جهت تقویت آن گام بر می‌داریم.

به گزارش مهر، وی با اشاره به اینکه با محاسبات مادی نمی‌توان از کسی که دل به آتش می‌زند آنگونه که شایسته اوست تقدیر کرد، افزود: این فداکاری‌ها در درجه اول برای رضای خدا صورت می‌گیرد و پاداش واقعی را هم تنها خدا می‌تواند عطا کند.

وزیر بهداشت، ایران را دارای قوی‌ترین حوزه سلامت در منطقه دانست و گفت: امروز اورژانس به نقطه امید مردم تبدیل شده و اگر کسی دچار حادثه شود، امیدش تماس با فرشتگان اورژانس است و با دیدن آنها تسکین می‌یابد.

عین اللهی اظهار داشت: در دولت مردمی، شاهد پیشرفت روز افزون اورژانس در بخش‌های سخت افزاری و نرم افزاری هستیم؛ به طوری که استفاده از اتوبوس آمبولانس‌ها به ویژه در حوادث تروریستی کرمان و آتش سوزی گاندی کارآیی خود را نشان داده است.

وی با بیان اینکه هر اتوبوس آمبولانس یک بیمارستان سیار است و حدود ۱۳ مصدوم را منتقل می‌کند، افزود: موتورلانس ها در شهرهای بزرگ و ترافیک در اسرع وقت به حوادث می رسند تا زمان طلایی نجات بیماران از دست نرود.

وزیر بهداشت با تاکید بر اهمیت هوشمندسازی ناوگان اورژانس کشور گفت: اگر همه امکانات را داشته باشیم ولی مدیریت صحیح اعمال نشود، کار به خوبی صورت نمی‌گیرد. در حادثه آتش سوزی بیمارستان گاندی، اورژانس تهران با مدیریت و تصمیم گیری سریع و صحیح هم به موقع در صحنه حاضر شد و هم در اسرع وقت بیماران را منتقل کرد.

وی در پایان ضمن تاکید بر پیگیری جبران زحمات مشاغل سخت و زیان آور کارکنان سازمان اورژانس کشور، از هماهنگی‌های انجام شده برای انتقال بیماران بیمارستان گاندی به بیمارستان‌های جایگزین توسط کادر پشت صحنه اورژانس قدردانی کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار