کد خبر: 1212505
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۵
سرمربی تیم‌ملی تیروکمان به تاریخ‌سازی شاگردانش در کسب سهمیه المپیک پاریس امیدوار است. ملی‌پوشان تیروکمان ایران برای گرفتن مجوز حضو در بازی‌های ۲۰۲۴ راه سختی پیش‌رو دارند
اشرف رامین

جوان آنلاین: سرمربی تیم‌ملی تیروکمان به تاریخ‌سازی شاگردانش در کسب سهمیه المپیک پاریس امیدوار است. ملی‌پوشان تیروکمان ایران برای گرفتن مجوز حضو در بازی‌های ۲۰۲۴ راه سختی پیش‌رو دارند. تیم کشورمان در بازی‌های آسیایی هانگژو ۱۰ نماینده داشت، اما حتی یک مدال نیز به دست نیاورد! سونگ چیل هونگ همچنان هدایت تیم تیروکمان ایران را برعهده دارد و اردوی تیم‌ملی نیز با شش ورزشکار مرد و شش ورزشکار زن در حال برگزاری است. سرمربی کره‌ای در گفتگو با ایسنا شرایط شاگردانش را تشریح کرد: «مسابقه انتخابی تیم‌ملی در دو مرحله در آذرماه سال جاری برگزار شد و در حال حاضر با شش ورزشکار خانم و شش ورزشکار آقا در اردو هستیم. اردو‌های ما به صورت مداوم تا مسابقات کسب سهمیه المپیک ادامه خواهد داشت و با انجام رکوردگیری بهترین ورزشکاران را به مسابقه اعزام می‌کنیم. فضای تیم بسیار خوب است و همه ورزشکاران با عزمی راسخ در حال تلاش سخت برای رسیدن به اهداف خود هستند و با توجه به حجم سنگین تمرین این روز‌ها رکوردگیری انجام نشده و هدف‌گذاری ما برای به اوج رسیدن ورزشکاران جهت شرکت در مسابقات کسب سهمیه المپیک در ترکیه است.»
به گفته سونگ هونگ، تیم کشورمان برای کسب آمادگی هرچه بیشتر به مسابقات جهانی چین و کره‌جنوبی اعزام خواهد شد: «مسابقاتی که ما برای آمادگی تیم در نظر گرفتیم شامل مسابقات جهانی چین و کره‌جنوبی است و با توجه به اینکه تنها یک مسابقه برای کسب سهمیه داریم، این مسابقه بین تیم‌های سهمیه نگرفته در سطح جهانی برگزار می‌شود. امیدواریم بتوانیم تاریخ‌سازی کنیم و برای اولین بار سهمیه تیمی آقایان و سهمیه انفرادی بانوان را به دست آوریم. سال گذشته فرصت گرفتن سهمیه را داشتیم و می‌توانستیم سهمیه را کسب کنیم، اما به دلیل کمبود خودباوری ورزشکاران این فرصت از دست رفت. برای رسیدن به اهداف و تمرین بهتر و آمادگی ورزشکاران احتیاج شدیدی به تأمین تجهیزات مناسب داریم. این تجهیزات مناسب برای تمرین بهتر است، همچنین با توجه به عدم وجود زمان تعویض تجهیزات در زمان مسابقه در صورت ایجاد مشکل برای ورزشکاران، آن‌ها باید کمان دوم به همراه داشته باشند.»

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار