کد خبر: 1212096
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۷
جلسه دوم نقل و انتقالاتی سرمربی و مدیرعامل استقلال امروز برگزار شد.

جوان آنلاین: مدیرعامل باشگاه استقلال در راستای جلسه روز گذشته با سرمربی تیم، امروز نیز در کمپ حجازی حاضر شد تا جلسه دوم آن‌ها نیز برگزار شود.

به گزارش فارس، علی خطیر و جواد نکونام، امروز نیز در خصوص مسائل نقل و انتقالاتی آبی‌ها با هم به گفتگو پرداختند تا به نوعی جلسه تکمیلی و مفصل‌تر استقلال برای تقویت تیم برگزار شده باشد.

سرمربی و مدیرعامل استقلال امروز جلسه مثبتی را برای جذب بازیکنان جدید با هم داشتند و اینطور به نظر می‌رسد که ماحصل جلسه امروز، اثرات خوبی را در روند نقل و انتقالاتی استقلال خواهد داشت.

گفته می‌شود دو طرف در این جلسه بر تعامل بیشتر برای فعالیت نقل و انتقالاتی تاکید کردند و قرار شد از ظرفیت‌های یکدیگر برای تقویت آبی‌های تهران استفاده کنند تا هرچه زودتر تکلیف نفرات تیم برای نیم فصل دوم مشخص شود.

براساس پیگیری‌ها مشخص شد نکونام و خطیر در جلسه امروز پیرامون جزئیات نقل و انتقلات زمستانی شامل نفرات قطعی مدنظر برای تقویت تیم، اهداف نقل و انتقالاتی و بستن لیست نهایی استقلال به بحث و تبادل نظر پرداختند.

به این ترتیب با توجه به جلسه امروز، باید دید که براساس توافق و تفاهم سرمربی و مدیرعامل استقلال چه زمانی ورودی‌ها و خروجی‌های این تیم مشخص خواهند شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار