کد خبر: 1211839
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۵
طلسم‌شکنی برمن در آلیانس آره‌نا
شکست به وردربرمن هم به کارنامه ضعیف توماس توخل اضافه شد. بایرن‌مونیخ در حالی نیم‌فصل دوم بوندس‌لیگا را آغاز کرد که انتظار می‌رفت هر سه امتیاز بازی را به دست بیاورد
شیوا نوروزی

جوان آنلاین: شکست به وردربرمن هم به کارنامه ضعیف توماس توخل اضافه شد. بایرن‌مونیخ در حالی نیم‌فصل دوم بوندس‌لیگا را آغاز کرد که انتظار می‌رفت هر سه امتیاز بازی را به دست بیاورد.
بازی در آلیانس آره‌نا برگزار شد و قاعدتاً امتیاز میزبانی می‌توانست شرایط را به سود میزبان تغییر دهد، ولی خیلی زود مشخص شد شاگردان توخل در مصاف با وردربرمن عزم پیروزی ندارند. تیم حریف رؤیای شکستن یک طلسم بزرگ را داشت و عملکرد ضعیف باواریایی‌ها آن‌ها را به این هدف رساند. ۱۶ سال بود که تیم برمن در حسرت پیروزی بر بایرن، آن‌هم در آلیانس مانده بود، ولی در شروع نیم‌فصل دوم با یک گل غول بوندس‌لیگا را شکست داد. برد یک بر صفر وردربرمن در شرایطی به دست آمد که داور گل دقیقه ۲۵ آن‌ها را پس از بازبینی فیلم مردود اعلام کرد.
هواداران منتظرند بودند تا شاید اختلاف هفت امتیازی تیم محبوب‌شان با بایرلورکوزن کمتر شود. منتها زور بایرن‌مونیخ به حریفش نرسید. تیم توخل ۲۲ شوت به دروازه میهمانش زد، ولی هیچ کدام از بازیکنانش نتوانستند حداقل یک‌بار دروازه برمن را باز کنند. از آنجا که بایرن در ۲۴ بازی آخرش با وردربرمن نباخته بود، هیچ‌کس انتظار نداشت در این وضعیت بایرن تن به شکست دهد. باواریایی‌ها دومین باخت فصل‌شان را مقابل تیمی تجربه کردند که در چهار بازی متوالی طعم برد را نچشیده بود. بایرن خوش‌شانس بود که یکی از دو گل حریف مردود اعلام شد. در حال حاضر بایرلورکوزن با ۴۸ امتیاز صدرنشین لیگ آلمان است و خیال هم ندارد جایگاهش را به نزدیک‌ترین رقیبش بدهد. باواریایی‌ها هم با ۴۱ امتیاز هنوز در رده دوم ایستاده‌اند و اشتوتگارت ۳۴ امتیازی نیز نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده این تیم محسوب می‌شود.
نکته دیگر اینکه نارضایتی بازیکنان از تصمیمات سرمربی به وضوح در زمین دیده شد. در دقیقه ۶۴ توخل سه تعویض همزمان انجام داد. توماس مولر یکی از این بازیکنان تعویضی بود و بلافاصله به سمت لروی سانه رفت تا او را از دستورات جدید سرمربی مطلع سازد. سانه رسماً به تغییر پستش در زمین اعتراض کرد و این مسئله واکنش‌های زیادی را به همراه داشت.
سرمربی بایرن بعد از باخت به برمن به ضعف‌های شدید تیمش اعتراف کرد: «خوب نبودیم. بیش از ۷۰ دقیقه این احساس را داشتم که برای برد بازی نمی‌کنیم. در ۲۰ دقیقه آخر احساس کردم می‌خواهیم برنده شویم. در نیمه اول خیلی ایستا بودیم، توپ‌های زیادی را از دست دادیم و حریف ضدحملات زیادی داشت. شایسته شکست بودیم، چون فقط ۲۰ دقیقه بازی کردن برای برد کافی نیست. دیگر نمی‌خواهم بگویم که خوب تمرین می‌کنیم، چون دیگر هیچ‌کس این حرف را باور نمی‌کند. در مصاف با برمن بی‌اهمیت بازی کردیم. حقمان بود که شکست بخوریم. ما طوری بازی کردیم که انگار ۱۰ امتیاز در صدر جدول پیش هستیم، اما با نتایج بایرلورکوزن باید چهره دیگری از خود نشان دهیم. ما می‌خواستیم خیلی تهاجمی بازی را شروع کنیم و این را ادامه دهیم، اما در هیچ مرحله‌ای موفق به انجام این کار نشدیم. نباید تیم را مقصر بدانیم، اما باید راه‌حلی پیدا کنیم. من باید راه‌حل پیدا کنم.» افزایش امتیازی با لورکوزن باعث شده امید‌ها برای قهرمانی بایرن کمرنگ شود. با این حال توخل مدعی است از حالا نباید در مورد عدم قهرمانی بایرن صحبت کرد: «هنوز خیلی زود است. هنوز باید مقابل یونیون‌برلین (عقب‌افتاده از نیم‌فصل اول) بازی کنیم. نباید در مورد عنوان فکر و حتی صحبت کنیم. سه امتیاز را از دست دادیم و این شانس را داریم که فردا شب برابر یونیون بهتر کار کنیم.»

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار