کد خبر: 1211494
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۷
استاندار خراسان رضوی گفت: ۹۶/۹ درصد از روستاهای استان از خدمات گازرسانی بهره‌مند شدند.
شهربانو بشکنی

 یعقوبعلی نظری  در نشست شورای اداری استان که در محل سالن اجتماعات سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی استانداری برگزار شد، اظهار کرد: این توقع وجود دارد که ضمن کیفیت بخشی به اقدامات، سرعت دادن در ارائه خدمات مبتنی بر مشکلات مردم مد نظر قرار گیرد.

استاندار خراسان رضوی در ادامه با اشاره به انتخابات پیش رو افزود: بر مبنای ۴ راهبرد تبیین شده از سوی مقام معظم رهبری، کارها در حال انجام است و بدیهی است که وظیفه همه دستگاه‌ها کمک به برگزاری انتخابات با این راهبردهاست. بر این اساس همه مسوولان باید کمک کنند که هیچ شائبه‌ای مبنی بر حمایت از افراد صورت نگیرد چراکه امانت‌دار مردم هستیم و مسوولیت تشکیلاتی داریم.

وی خاطرنشان کرد: در مقابل همه ما مکلف بر این هستیم تا زمینه را برای حضور و افزایش مشارکت مردم در انتخابات فراهم کنیم چراکه تکلیف قانونی و تشکیلاتی ما است.

نظری به توطئه‌های دشمنان اشاره و تصریح کرد: تمرکز دنیای استکبار و معاندین بر عملیات رسانه‌ای و روانی است که این مشارکت مردم کاهش پیدا کند البته تجربه ثابت کرده مردم بر خلاف خواست دشمن عمل می‌کنند و ما مسوولین وظیفه داریم روشنگری، زمینه سازی و همه آنچه که این عملیات روانی دشمن را خنثی می‌کند را به میدان وارد کنیم و برای مردم فضای امن و آرامی را آماده سازیم.

استاندار خراسان رضوی به جشن پیروزی انقلاب اسلامی و دهه فجر پرداخت و خاطرنشان کرد: ایام الله دهه فجر انقلاب فرصت بسیار خوبی است که ضمن برگزاری این جشن‌ها، خدمات نظام و انقلاب را برای مردم و اقشار گوناگون تبیین نماییم.

وی با تاکید بر اینکه مسوولین استان باید برای تحقق جهاد تبیین و اطلاع رسانی دستاوردهای نظام و انقلاب برنامه ریزی کنند، افزود: جهاد خدمت و جهاد عملی شما مدیران همان خدمت‌گذاری بوده که ارزشمند می‌باشد اما یادآوری نعمات نظام مقدس جمهوری اسلامی بر همه ما واجب است که باید این مهم برای جامعه تبیین شود.

نظری در بخش دیگری از سخنان خود به برخی دستاوردها اشاره کرد و یادآور شد: تا پیش از انقلاب شکوهمند اسلامی و تا سال ۵۷، هیچ روستایی در استان گاز نداشت و فقط ۱۲۳۴ واحد در مشهد مقدس از نعمت گاز برخوردار بودند، اما امروز به جز شهر باجگیران که فعالیت برای آن در دست اجراست، تمامی شهرهای استان به سیستم گازرسانی متصل هستند. در این راستا در بخش روستایی نیز میزان خدمت‌رسانی به ۹۶/۹ درصد رسیده‌ است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار