کد خبر: 1211140
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۰
نماینده آمل با این شکست یک پله دیگر نیز سقوط کرد و در رده ششم جدول ایستاد. در عوض گرگانی‌ها چهاردهمین پیروزی فصل را جشن گرفتند و با ۲۹ امتیاز همچنان صدرنشین ماندند.
اشرف رامین

جوان آنلاین: شهرداری برنده بازی بزرگ هفته پانزدهم لیگ‌برتر بسکتبال شد. رویارویی کاله و شهرداری گرگان، حساس‌ترین دیدار این هفته بود که با برتری ۸۸ بر ۸۴ تیم میزبان به پایان رسید. تیم آملی در خانه امیدوار بود بعد از دو باخت متوالی به ناکامی‌هایش پایان دهد، اما حتی تغییر کادرفنی نیز نتوانست کاله را از بحران نجات دهد. با آمدن محمدرضا نوری به جای علی آرزومندی، هواداران کاله انتظار پیروزی داشتند، ولی شاگردان مصطفی هاشمی اجازه این کار را به میزبان ندادند. این در حالی است که بازی رفت به سود کاله تمام شده بود و تنها باخت فصل شهرداری شکست برابر همین تیم است.
نماینده آمل با این شکست یک پله دیگر نیز سقوط کرد و در رده ششم جدول ایستاد. در عوض گرگانی‌ها چهاردهمین پیروزی فصل را جشن گرفتند و با ۲۹ امتیاز همچنان صدرنشین ماندند. طبیعت دیگر تیمی بود که بعد از تغییر سرمربی به میدان می‌رفت؛ شاگردان مهران شاهین‌طبع در آبادان میهمان نفت این شهر بودند و با نتیجه نزدیک ۸۰ بر ۷۷ شکست خوردند.
نفتی‌ها با هدایت حماد سامری نهمین برد خود را کسب کردند و به رده پنجم جدول رسیدند. مس کرمان به مصاف ذوب‌آهن رفت و همانطور که انتظار می‌رفت نتوانست مقابل تیم دوم جدول موفق شود. ذوبی‌ها ۷۱ بر ۶۸ حریف را شکست دادند تا با یک امتیاز کمتر همچنان در تعقیب شهرداری گرگان بمانند. مهرام با برد پرگل لیموندیس فارس را مغلوب کرد؛ تیم فرزاد کوهیان ۱۰۶ بر ۹۱ این تیم را شکست داد و جایگاه سومی‌اش در جدول را حفظ کرد. آورتای ساری دیگر تیم مازندرانی دست پر از مشهد بازگشت؛ رعد پدافند با قبول شکست ۶۵ بر ۹۳ از آورتا، به قعرنشینی‌اش در جدول ادامه داد. فولاد هرمزگان هم ۷۹ بر ۷۶ مس رفسنجان را از پیش‌رو برداشت.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار