کد خبر: 1211099
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۷
فیلم محصول سال ۹۸ است و امسال اکران شد، اصلاحات هم چند کلمه بود که هیچ گونه تاثیری بر ساختار فیلم نداشت.

جوان آنلاین: تهیه کننده فیلم «هاوایی» درباره اطلاعیه سازمان سینمایی مبنی بر اعمال اصلاحات این فیلم و شائبه توقیف آن بیان کرد که فیلم از پرده پایین نیامده است و با اعمال اصلاحات همچنان در حال اکران است.

مرتضی شایسته تهیه کننده فیلم سینمایی «هاوایی» در گفت و گویی با برنامه «بسته پیشنهادی» درباره وضعیت این فیلم و اینکه اکران است یا توقیف در توضیحاتی بیان کرد: این فیلم در اکران با اقبال خوبی هم مواجه شد از برخی گله دارم و پیگیری می‌کنم، ولی درباره فیلم بگویم که روند آن خیلی مثبت است. فیلم را به هیچ وجه پایین نیاوردند، چون برخی گفتند فیلم پایین کشیده شده است تا اصلاح شود، اما اینگونه نبود.

شایسته اضافه کرد: از آقایان محمد خراعی، روح الله سهرابی و حبیب ایل بیگی مسئولان سینمایی ممنونم که پای فیلم ایستادند، اصلاحاتی دادند که انجام شد و دوباره فیلم را اکران کردیم.

وی درباره کم و کیف اصلاحات فیلم عنوان کرد: اصلاحات وارد شده به فیلم خیلی جزیی بود که بلافاصله هم در سراسر ایران انجام شد و اکران ادامه پیدا کرد. درواقع فیلم از دور اکران خارج نشد.

شایسته تصریح کرد: فیلم محصول سال ۹۸ است و امسال اکران شد، اصلاحات هم چند کلمه بود که هیچ گونه تاثیری بر ساختار فیلم نداشت.

این تهیه کننده اظهار کرد: مسئولان سینمایی کمک کردند و فیلم اکران شد وگرنه هنوز هم بعد از این چند سال منتظر می‌ماند. داستان فیلم درباره خروج از کشور است که به طنز کشیده شده است و بسیار هم اموزنده است.

برنامه «بسته پیشنهادی» با اجرای مژده لواسانی و تهیه کنندگی الهه بهبودی پنجشنبه و جمعه شب‌ها ساعت ۲۲:۱۵ از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار