کد خبر: 1210980
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۱
وزیر کشور درباره انفجار امروز در اطراف سراوان گفت: ۴ کودک، ۳ زن و ۲ مرد که اتباع خارجی بودند در این انفجار کشته شده‌اند.

جوان آنلاین: احمد وحیدی وزیر کشور در پاسخ به سوالی درخصوص حمله امروز پاکستان در اطراف سراوان سیستان و بلوچستان گفت: اطلاعات دریافتی این است که ۴ کودک، ۳ زن و ۲ مرد که اتباع خارجی بودند در انفجاری که در روستای حدود ۳-۴ کیلومتری مرز ایران رخ داده، کشته شده‌اند.

به گزارش تسنیم، وی در پاسخ به این سوال که آیا این حمله از سمت پاکستان بوده یا نه؟، گفت: جزئیات اطلاع‌رسانی خواهد شد و موضع‌گیری رسمی انجام نشده است.

بر اساس این گزارش، همچنین در پی حمله صبح امروز پاکستان به یک روستای مرزی در اطراف سراوان، یک مقام آگاه در گفتگو با صداوسیما ضمن محکومیت شدید این حملات گفت: جمهوری اسلامی ایران خواستار توضیح فوری مقامات پاکستان درباره این حادثه است.

علیرضا مرحمتی معاون امنیتی استاندار سیستان و بلوچستان نیز صبح امروز در این باره گفت: ساعت ۴:۳۰ صبح امروز پنجشنبه، صدای چند انفجار در محدوده شهرستان سراوان به گوش رسید که پس از بررسی‌های انجام شده، متوجه شدیم پاکستان یکی از روستا‌های مرزی ایران را با موشک مورد هدف قرار داده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار