کد خبر: 1207946
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۶
مأموریت رئیسی به سفرای جدید در ۶ کشور

رئیس‌جمهور به سفرای جدید مأموریت داد تا با توجه به سیاست دولت مردمی برای توسعه تعاملات با کشور‌های اسلامی، همسایه و همسو و مدیریت هوشمندانه و عزتمندانه روابط، همه امکانات را برای تقویت و تعمیق مراودات با کشور‌های محل مأموریت‌شان به کار گیرند.
به گزارش ایرنا، سید ابراهیم رئیسی روز گذشته در دیدار شش نفر از سفرای جدید جمهوری اسلامی ایران در کشور‌ها و سازمان‌های بین‌المللی با اشاره به عزت و اقتدار روزافزون کشورمان در عرصه بین‌المللی، جایگاه مقتدرانه امروز ایران را بستر مناسبی برای گسترش روابط و همکاری با دیگر کشور‌ها و سازمان‌های منطقه‌ای و بین‌المللی دانست و به نمایندگان و سفرای کشورمان توصیه کرد ضمن تبیین مواضع جمهوری اسلامی ایران از این موقعیت به بهترین شکل بهره بگیرند. وی همچنین با اشاره به ظرفیت‌ها و زمینه‌های مناسب موجود برای توسعه همکاری با بسیاری از کشور‌های جهان و نیز اشتیاق این کشور‌ها برای ارتقای سطح روابط با جمهوری اسلامی ایران، به سفرای جدید مأموریت داد با توجه به سیاست دولت مردمی برای توسعه تعاملات با کشور‌های اسلامی، همسایه و همسو و مدیریت هوشمندانه و عزتمندانه روابط، همه امکانات را برای تقویت و تعمیق مراودات با کشور‌های محل مأموریت‌شان به کار گیرند. رئیس‌جمهور از سفرای جمهوری اسلامی ایران خواست شخصاً زمینه‌های تقویت روابط و تبادل دستاورد‌های متقابل میان ایران و کشور‌های محل مأموریت خود را بررسی و اجرایی شدن آن را با جدیت دنبال کنند.
در این دیدار سفرای جمهوری اسلامی ایران در آفریقای جنوبی، عمان، سازمان همکاری‌های اسلامی در جده، تایلند، بلژیک و برونئی نیز در سخنانی به تبیین ظرفیت‌های کشور یا سازمان بین‌المللی محل مأموریت خود پرداخته و برنامه‌ها و اهداف مأموریت‌شان را تشریح کردند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار