کد خبر: 1207799
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۱
به همت قرارگاه محرومیت زدایی:
مسئول سازمان بسیج سازندگی خراسان رضوی گفت: جهادگران سابقه خدمت به حاشیه شهر را در ۸ سال پیش آغاز کردند و به همت قرارگاه محرومیت زدایی ، ۲۰۷۸ پروژه عمرانی و محرومیت زدایی اجرا می شود.
شهربانو بشکنی

مراسم نهضت خدمت مومنانه (توزیع جهیزیه)ویژه سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی امروز در سالن ورزشی برگزار شد.

وی گفت: خدمت مومنانه سال ها با حمایت های فرمانده کل سپاه، بسیج و مشارکت خیرین و سازمان های مختلف برپاست.

روحانی ابراز کرد: اقدام جهادگران سابقه خدمت به حاشیه شهر را در ۸ سال پیش آغاز کردند و امروز به یادسردار سلیمانی این رزمایش برقرار است و در سایر کشور نیز در حال برگزاری است.

وی ابراز کرد: چند وقت پیش بیش از ۱۰۰۰ جهیزیه در مهرماه اهدا کردیم و امروز ۵۲۷ سری جهیزیه از محل قرارگاه محرومیت زدایی با کمک خیرین به سراسر استان ارسال خواهد شد و همچنین ۳ هزار بسته در حرم مطهر به دانش آموزان اهدا می شود و در دهه فجر نیز این طرح اجرا می شود.

مسئول سازمان بسیج سازندگی ابراز کرد: با همکاری آموزش و پرورش ۵۰۰۰ سبد ورزشی به مدارس محروم اهدا می شود و همچنین با همت بسیج سازندگی و خیرین۴۶ نفر زندانی در شب میلاد حضرت زهرا(س) آزاد می شوند.

روحانی خاطر نشان کرد: در صبحانه مدارس ۸۱ هزار پرس غذا به دانش آموزان در مدارس توزیع و همچنین در شب یلدا برای هر روستایی مبلغی اختصاص و ۱۰۰ هزار سبد یلدایی اهدا می شود.

مسئول بسیج سازندگی خراسان رضوی با اشاره به اینکه ۲۰۷۸ پروژه عمرانی و محرومیت زدایی از دیگر اقدامات این نهاد است، افزود: یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون مردم خراسان به غزه کمک کردند و یکی از رسالت های ما بازسازی و نوسازی مساجد است. این هفته به مناسبت میلاد حضرت زهرا(س) ۱۸ هزار درخت در سراسر استان کاشته می شود.

وی در پایان گفت:اقتدار جبهه مقاومت مدیون رشادت های سردار حاج قاسم سلیمانی است در این راستا همزمان با شهادت این فرمانده مقتدر، روزانه از ۴۰۰۰ مهمان حاضر در این مراسم، پذیرایی می شود.

جانشین فرمانده سپاه امام رضا(ع) گفت:

 مراسم نهضت خدمت مومنانه (توزیع جهیزیه)ویژه سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی امروز در سالن ورزشی شهید عطایی با حضور مسئولین سپاه و بسیج استان برگزار شد.

علی اکبر افراسیابی جانشین فرمانده سپاه امام رضا(ع) ابراز کرد: رهبر معظم انقلاب در شرایط سخت و گرفتاری ملت ایران بسیج را به خدمت مومنانه رهنمون کردند و این به رویه ای در کشور جاری و ساری است.

وی ابراز کرد: کمک به مستضعفان و مناطق محروم برگرفته از رفتار و مرام اهل بیت(ع) است و این بزرگواران نیاز دیگران را بر نیاز خود ترجیح می دادند.

افراسیابی ابراز کرد: در مکتب ائمه‌(ع)، شهید سلیمانی، امام(ره) و امام خامنه ای آموختیم که ایثار و از خودگذشتگی داشته باشیم و سردار سلیمانی در مکتب اهل بیت (ع) و ولایت فقیه به چنین مقامی نایل شد.

جانشین فرمانده سپاه امام رضا خاطر نشان کرد: خدمت مومنانه در عرصه های مختلف و رفع گرفتاری مردم نیازمند نه تنها طرح ماهانه بلکه در سطح پایگاه های بسیج به صورت روزانه انجام می شود و به صورت عرف در کشورمان جاری و ساری شده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار