کد خبر: 1207671
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۱
شکست بد توپچی‌ها در شب سال نو
شاگردان ‏آرتتا با اینکه با گل زودهنگام ساکا پیش افتادند، اما در نیمه اول دروازه‌شان را توسط ‏خیمنز بازشده دیدند و در نیمه دوم گل دیگری از بابی رید دریافت کردند تا در نهایت ‏شکست بخورند و بعد از شکست هفته قبل مقابل وستهام دومین شکست پیاپی را ‏تجربه کنند. ‏.
حامد قهرمانی

جوان آنلاین: آرسنال می‌توانست حداقل در شب سال نو میلادی صدرنشین لیگ جزیره شود، اما مردان آرتتا حتی توان بردن تیم سیزدهم جدول رده‌بندی را هم نداشتند تا سال نو میلادی را با یک شکست تحقیرآمیز آغاز کنند.
آرسنال یک‌شنبه شب مقابل فولام ۲ بر یک باخت تا همچنان با ۴۰‌امتیاز در رده چهارم جدول رده‌بندی باقی بماند. آرسنال که در دو بازی قبلی خود در لیگ برتر نتوانسته بود به ‏پیروزی برسد با امید به کسب سه امتیاز به دیدار فولام رفت.
شاگردان ‏آرتتا با اینکه با گل زودهنگام ساکا پیش افتادند، اما در نیمه اول دروازه‌شان را توسط ‏خیمنز بازشده دیدند و در نیمه دوم گل دیگری از بابی رید دریافت کردند تا در نهایت ‏شکست بخورند و بعد از شکست هفته قبل مقابل وستهام دومین شکست پیاپی را ‏تجربه کنند. ‏.
اما مشکل آرسنال تنها شکست مقابل فولام نبود. این تیم به لحاظ روحی و روانی برای این مسابقه آماده نبود. درگیری دو بازیکن آرسنال بعد از دریافت گل مساوی حکایت از وجود بحران در میان توپچی‌های لندن دارد. گابریل و دکلان رایس بحث تندی با هم داشتند و متعاقب آن تیم گل دوم را هم دریافت کرد. بعد از دریافت این گل، آرسنال عملاً میانه میدان را به فولام داد و هیچ انگیزه‌ای برای بردن بازی از خود نشان نداد تا در نهایت دیداری را که می‌توانست پیروز آن باشد با شکست به پایان برساند.
دکلان رایس بعد از شکست مقابل فولام با انتقاد از اینکه بازیکنان از حالا به فکر قهرمانی هستند، گفت: «صحبت زیادی در رسانه‌ها دیده می‌شود که مدام از این موضوع می‌گوید که آرسنال امسال قهرمان رقابت‌های لیگ برتر خواهد شد، اما ما حاضر نیستیم به چنین مسائلی فکر کنیم. در حال حاضر مانعی بر سر راه ما قرار گرفته است، اما زمانی برای مضطرب شدن و ترسیدن نداریم. باید همچنان مثبت‌نگر بمانیم.».
اما آرتتا، سرمربی آرسنال با توصیف «سخت و دردناک» برای این شکست گفت: «روز سخت و دردناکی بود. اگر بخواهم جمع‌بندی کنم باید همین را بگویم؛ روز سخت و ‏دردناکی بود! این فرصت را داشتیم که بعد از ۲۰ بازی سخت و دشوار به صدر جدول ‏برسیم. سه روز پیش دیداری را باختیم که در آن سزاوار برد بودیم، ولی امروز داستان فرق ‏داشت. ‏ ما به اندازه کافی خوب نبودیم. ریتم لازم برای کنترل حریف را نداشتیم و نتوانستیم آن‌ها ‏را تهدید کنیم. در اینکه حریف امروز از ما بهتر بود هیچ شکی وجود ندارد. ‏تلاش کردیم، اما وقتی نمی‌توانند نتیجه را تغییر بدهند چه فایده‌ای دارد. ما نه در نیمه اول و نه در نیمه ‏دوم خودمان نبودیم و هر کاری کردیم، فایده‌ای نداشت. ‏»

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار