کد خبر: 1205804
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۹
وزیر سابق بهداشت فلسطین گفت: ما شاهد بمباران هستیم و جهان هیچ کاری در قبال این پاکسازی نژادی انجام نمی‌دهد، هدف اصلی این کشتار جمعی اخراج مردم فلسطین از سرزمین خودشان است و مردم این تجربه کوچ را تکرار نخواهند کرد.

جوان آنلاین: باسم نعیم وزیر سابق بهداشت فلسطین در نشست خبری " کنفرانس بین. الملل تهران در خصوص فلسطین" گفت: غزه در حال حاضر در حال کتابت ۲ فصل از فصول تاریخ خود است؛ یک فصل قهرمانی و فصل دیگر فجایع است.

به گزارش برنا، وی افزود: ما شاهد بمباران هستیم و جهان هیچ کاری در قبال این پاکسازی نژادی انجام نمی‌دهد، هدف اصلی این کشتار جمعی اخراج مردم فلسطین از سرزمین خودشان است و مردم این تجربه کوچ را تکرار نخواهند کرد.

باسم نعیم اظهار داشت: فصل بعدی مربوط به قهرمانی مقاومت فلسطین است و شاهد مقاومت جانانه فلسطین هستم و آنچه در ویدئو‌ها و اخبار میبینیم بخشی از رشادت‌های مردم این سرزمین است و خسارت‌هایی که به دشمن بزرگ شده است بزرگتر از این حرفهاست.

وزیر سابق بهداشت فلسطین گفت:وقتی خبرنگاران رنج و درد مردم را به جهان مخابره میکنند فقط به عنوان خبرنگار نیستند و فرزندان ما هستند و بخشی از پروژه آزادی و ملی هستند.

باسم نعیم خاطرنشان کرد: کار تیم رسانه‌ای گردان‌های نظامی مقاومت کمتر از کار مجاهدان در میدان نیست و برای انتقال تصویر در بمباران و با وجود قطعی برق انجام میشود که کاری بزرگ است و من به آن‌ها درود می‌فرستم.

وی ادامه داد: برای اولین بار می‌بینیم تصویری درست از غزه به جهان مخابره شده و خرافه‌های صهیونیستی نقش بر آب شده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار