کد خبر: 1205334
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۴
رئیس جمهور گفت: امروز باید مسائل را حل و برای چاله‌ها چاره کرد تا بتوانیم در کنار برنامه‌ها، کارنامه خوبی برای خدمت به مردم داشته باشیم.

جوان آنلاین: صبح امروز آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی پس از ورود به استان گلستان در فرودگاه بین‌المللی شهدای گرگان اظهار کرد: بناست تا در دولت سیزدهم، با روحیه جهادی، کمک مردم و نخبگان مسئله را بشناسیم و رفع کنیم.

به گزارش فارس، آیت‌الله رئیسی افزود: امروز باید برای چاله‌ها، چاره کرد، ان‌شاالله بتوانیم در کنار برنامه‌ها، کارنامه خوبی برای خدمت به مردم داشته باشیم.

رئیس جمهور بیان کرد: طرح‌های عمرانی این استان قابل توجه بوده و هزینه‌های قابل توجهی هم شده است. طبیعتا در دور اول سفر مصوبه‌هایی تصویب می‌شود و در دور دوم سفر علاوه بر بررسی مصوبه‌های سفر اول، مصوبات سفر دوم در دستور کار قرار می‌گیرد.

وی افزود: گلستان استان ظرفیت‌هاست؛ ظرفیت فرهنگی، گردشگری، کشاورزی و ظرفیت‌های بسیار خوب دیگری دارد که باید به بهترین شکل ممکن از این منابع بهره‌برداری کرد.

گفتنی است صبح امروز رئیس جمهور دولت سیزدهم به منظور بازدید و افتتاح طرح‌ها و پروژ‌ه‌های صنعتی، زیربنایی و عمرانی، دیدار و گفتگو با اقشار مختلف مردم، علمای اهل سنت، نخبگان، ایثارگران و خانواده شهدا و شرکت در نشست اداری از مهم‌ترین برنامه‌های سفر رئیس جمهور به گلستان است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار