کد خبر: 1204352
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۱
مردی که متهم است جوانی را با ضربه چاقو به قتل رسانده در حالی در دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه می‌شود که مدعی است قصد داشته پول پسرش را از یک کلاهبردار پس بگیرد.

جوان آنلاین:  مهر سال ۱۴۰۱ گزارش درگیری خونین در یک قهوه‌خانه به پلیس اعلام شد. پس از آن مأموران به محل درگیری در خیابان آذربایجان تهران اعزام شدند و با بررسی‌های اولیه مشخص شد که نزاع میان صاحب قهوه‌خانه و پسرش با دو نفر از مشتری‌ها بوده که پسر ۳۰ ساله صاحب قهوه خانه به نام بهروز با ضربه چاقو مجروح شده است. بهروز به بیمارستان منتقل شد اما ساعتی بعد به علت شدت جراحات وارده و خونریزی شدید تسلیم مرگ شد.

به گزارش روزنامه ایران، با مرگ پسر جوان مأموران برای مشخص شدن موضوع با تحقیقات میدانی کارشان را آغاز کردند. بعد از اظهارات شاهدان، دوربین‌های مداربسته قهوه خانه رصد و مشخص شد یک پدر و پسر عامل این درگیری و قتل بوده‌اند.به این ترتیب مأموران به ردیابی دو متهم پرداختند و موفق شدند اکبر ۶۰ ساله را بازداشت کنند.

متهم پس از دستگیری به قتل اعتراف کرد و در تشریح ماجرا به مأموران گفت: چند ماه قبل برادر مقتول به پسرم گفته بود که در یکی از شرکت‌های خودروسازی آشنا دارد و می‌تواند ظرف چند هفته بدون قرعه‌کشی خودروی مورد نظرش را با همان قیمت کارخانه بگیرد. پسرم هم به او اعتماد کرد و به سرعت خودروی قبلی‌اش را فروخت و پولش را به او داد تا برایش یک خودروی پژو ۲۰۶ به مبلغ ۱۸۰ میلیون تومان بگیرد اما بعد از مدتی وقتی خبری از خودرو نشد ما به او اعتراض کردیم اما گفت سقف فروش خودرو پر شده و می‌خواهد یک پژو پارس تحویل ما دهد ما منتظر دریافت خودرو بودیم که متوجه شدیم او کلاهبردار بوده و به همین شیوه حدود ۲۰۰ میلیارد تومان از ده ها نفر دیگر هم کلاهبرداری کرده و فراری است. به همین خاطر من و پسرم برای گرفتن پول‌مان چند باری به قهوه‌خانه پدرش رفتیم که هربار پدرش با بهانه‌های مختلف امروز و فردا می‌کرد تا اینکه ما هم مثل سایر مالباخته‌ها شکایتی علیه او تنظیم کردیم و پرونده‌مان در حال رسیدگی بود.

وی در ادامه درباره روز حادثه گفت: آن روز بار دیگر برای پیگیری کارمان با پسرم به قهوه‌خانه پدرش رفتیم که وکیل او را دیدم اما او با دیدن ما تهدیدمان کرد و گفت باید در ازای دریافت مبلغ کمی پول از شکایت‌مان صرف‌نظر کنیم. بعد هم با پسرم دعوا کرد و درگیر شدند. من از همان ابتدا فقط به دنبال آرام کردن طرفین درگیری بودم که همان موقع بهروز برادر مرد کلاهبردار وارد قهوه‌خانه شد و درگیری بالا گرفت ابتدا سعی کردم پسرم را از قهوه خانه بیرون ببرم تا دعوا تمام شود اما بهروز با مرد وکیل به سمت ما حمله کردند تا پسرم را بزنند و من هم از ترسم چاقویی را که در جیبم بود بیرون آوردم و ضربه‌ای به بهروز زدم. باور کنید قصدم کشتن او نبود. من اصلاً با مقتول دشمنی نداشتم. ما از برادرش شاکی بودیم و حالا هم پشیمانم.

پس از اعتراف صریح متهم، وی به بازسازی صحنه جرم پرداخت و با تکمیل تحقیقات پرونده با صدور کیفرخواست به شعبه ۱۰ دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد تا اکبر بزودی محاکمه شود.این در حالی است که اولیای دم برای متهم درخواست حکم قصاص کرده‌اند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار