کد خبر: 1202054
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۰
دبیرستاد امر به معروف و نهی از منکراستان لرستان خبرداد:
حجت الاسلام مهدوی نیا با اشاره به اهمیت تقویت کارگاه های آموزشی قبل از عقد زوجین، گفت: نظارت ستاد امر به معروف و نهی از منکر بر برگزاری کارگاه های آموزشی قبل از عقد زوجین به تصویب رسیده است.

به گزارش جوان از لرستان، حجت الاسلام یونس مهدوی نیا، اظهار داشت: باتوجه به مطالبه مردمی افراد دغدغه مند و برخی زوجین نسبت به کارگاه های آموزشی بیان احکام دینی زوجین قبل از عقد و اینکه این موضوع بعنوان یکی از مصادیق معروف مطرح است، طی جلسه ای با حضور  اساتیدو کارشناسان این امر بررسی شد.

دبیرستاد امر به معروف لرستان افزود: در این راستا جلسه ای با حضور حجت الاسلام شمسی فر امام جمعه موقت خرم آباد و نماینده حوزه علمیه ،حجت الاسلام ایمانی استاد حوزه و دانشگاه ،حجت الاسلام مهدوی نیا دبیر ستاد امر به معروف استان، ترکارانی نماینده امور اجتماعی استانداری، مردانی معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی لرستان، خدایی مشاور روانشناسی، سرکار خانم اعتماد کارشناس خانواده ، سرکار خانم جهان افروز مدیر اداره خانواده ستاد در سالن جلسات ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان لرستان برگزار شد.

وی ادامه داد: در این جلسه با بررسی مطالبات مردمی و در خصوص کمک به کانون خانواده وآموزش های لازم زوجین تبادل نظر شد.

حجت الاسلام مهدوی نیا افزود: در ادامه این جلسه حاضرین، بر نظارت ستاد امر به معروف و نهی از منکر از کارگاه های آموزش قبل از عقد زوجین تاکید داشتند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان لرستان اظهار کرد: در این جلسه نظارت از گارگاه‌ های آموزشی قبل عقد زوجین توسط ستاد امر به معروف استان لرستان تصویب شد.

 

 

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار