کد خبر: 1201975
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۸
در نشست مشترک مدیران سازمان سینمایی با مسئولان حوزه هنری مطرح شد
مصطفی محمدی

جوان آنلاین: مدیران سازمان سینمایی در نشست مشترکی با مدیران حوزه هنری و سازمان سینمایی سوره، ضمن تأکید بر عبور سینمای ایران از دوره نابودی و امیدواری به رونق گیشه‌ها، برای همکاری‌های متقابل در راستای اعتلای آثار انقلاب و دفاع مقدس اعلام آمادگی کردند.
محمد خزاعی، رئیس سازمان سینمایی به همراه جمعی از مدیران و معاونان سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با محمدمهدی دادمان رئیس حوزه هنری، حمیدرضا جعفریان رئیس سازمان سینمایی سوره و جمعی از مدیران این سازمان دیدار کردند. در بخشی از این نشست حمیدرضا جعفریان، رئیس سازمان سینمایی سوره نیز با اشاره به اینکه سازمان سینمایی سوره از دوره جدید وزارت ارشاد و سازمان سینمایی بنای هم‌افزایی و همکاری داشته‌اند، عنوان کرد: امروز در آستانه آغاز فاز سوم طرح توسعه سینما‌های حوزه هنری هستیم که مبتنی بر مجتمع‌های چندمنظوره خانواده‌محور پیش می‌روند، این شرایط حمایت اساسی‌تر ارشاد را می‌طلبد. تمرکز ما در حوزه هنری این است که حداقل سالی یک انیمیشن سینمایی تولید و اکران کنیم. برنامه ما این است که برای مخاطبان آینده یعنی کودکان سرمایه‌گذاری ویژه‌ای کنیم و انتظار از وزارت ارشاد و سازمان سینمایی این است که به دلیل اهمیت این ژانر برای مخاطب کودک و نوجوان، اهتمام ویژه‌ای صورت پذیرد تا یک بازی بزرگ رقم بخورد.
در ادامه این نشست محمد خزاعی، رئیس سازمان سینمایی با عرض تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا (س) بیان کرد: در ابتدا از خانم پروانه معصومی یادی کنیم که بعد از انقلاب جانانه پای این انقلاب ایستاد و مقاومت کرد و به یک خودسازی رسید که شبیه او در سینمای ایران کم داشتیم.
وی افزود: برخی دوستان به ما می‌گفتند که سینما نابود شده، اما امروز خوشبختانه سینما و اقتصادش رونق پیدا کرده‌است. در حقیقت سینمای ایران در حوزه اقتصاد، احیای مخاطب و زنده نگهداشتن آن و ارتباط مخاطب با سینما موفق عمل کرده‌است. برای سال بعد چند فیلم پرفروش را پیش‌بینی کردیم و امسال هم پیش‌بینی ما در حوزه فروش هزار میلیارد تومان است که تصور می‌کنیم رکورد‌های مختلفی بزنیم. این مسئله باید به فیلم‌های انقلابی و جریان فیلم‌های دفاع مقدس تسری پیدا کند. به همین منظور طرحی را در شواری عالی سینما به تصویب رساندیم و منتظر تصویب آن از سوی دولت هستیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار