کد خبر: 1201888
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۳
فرمانده انتظامی استان فارس گفت: ماجرای گروگانگیری در شیراز با کشته شدن ۲ نفر شامل یک گروگان و یک گروگانگیر و آزادی یک گروگان دیگر به پایان رسید.

جوان آنلاین: سردار سرتیپ رهام بخش حبیبی گفت: امروز شنبه ۱۱ آذرماه سه نفر گروگانگیر به دلیل مسایل شخصی و خانوادگی ۲ جوان شامل یک دختر و پسر را در شیراز ربوده و به سمت محور‌های خروجی شیراز متواری شدند.

به گزارش ایرنا، وی ادامه داد: ماموران پلیس پس از اطلاع از این مسأله و تعقیب و گریز آدم ربایان در محور‌های خروجی شیراز با آن‌ها درگیر شده که در نهایت گروگانگیر یکی از گروگان‌ها را کشته و دختری که به گروگان گرفته شده بود رهایی یافت.

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: یکی از گروگان‌گیران نیز حین فرار و درگیری مسلحانه کشته شده و یکی از آدم ربایان نیز دستگیر و گروگانگیر سوم نیز متواری است که اقدام برای دستگیری او ادامه دارد.

وی با بیان اینکه یکی از مأموران پلیس نیز در این درگیری زخمی شده افزود: حال مامور پلیس که در این رخداد مصدوم شده خوب است و پس از مداوای اولیه از مراکز درمانی مرخص شده است.

حبیبی اظهار کرد: دختر آزاد شده از چنگال گروگان‌گیران نیز به دلیل حمله یکی از آدم ربایان دچار مصدومیت جزیی از ناحیه سر شده است که حال عمومی او نیز خوب است و به خانواده‌اش تحویل داده شد.

وی در پایان تاکید کرد: برخورد با مخلان نظم و امنیت جامعه به جد در دستور کار پلیس قرار دارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار