کد خبر: 1201808
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۳
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تصریح کرد
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: کار‌های خوبی را در رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج مشاهده کردیم که نویدبخش ایجاد یک موج و حرکت برای تولید محتوای فاخر و محتوا‌های مرتبط با فرهنگ خودمان است.

جوان آنلاین: عیسی زارع پور در حاشیه بازدید از سومین رویداد تولیدمحتوای بسیج پایتخت به تهران پرس گفت: ظرفیت‌های خوبی در بسیج برای آموزش کودکان و نوجوانان در محلات است که بتوانند برای تولید محتوا نقش داشته باشند علاوه بر اینکه خودشان مصرف‌کننده تولیدات رسانه‌ای هستند، تولیدکننده ساخت انیمیشن، موشن‌گرافی و... هم باشند.

وی درباره آثار مشاهده شده در این رویداد اظهار داشت: کار‌های خوبی را در این رویداد مشاهده کردیم که نویدبخش ایجاد یک موج و حرکت برای تولید محتوای فاخر و محتوا‌های مرتبط با فرهنگ خودمان است که جای تقدیر و تشکر دارد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات عنوان کرد: در وزارت ارتباطات وظیفه اصلی‌مان فراهم کردن زیرساخت‌های پرسرعت و با کیفیت برای همه بچه‌هاست که بتوانند کارهایشان را در معرض انتشار قرار دهند و تلاش می‌کنیم که در سال آتی زیرساخت‌های پردازشی لازم را برای کار‌های سنگین که نیاز به پردازش‌های سنگین دارد در کشور فراهم بکنیم تا دوستان بتوانند با استفاده از هوش مصنوعی و ظرفیت‌هایی که این زیرساخت‌ها فراهم می‌کند، کار‌های بزرگتری را انجام دهند.

وی افزود: البته در یکی دو نقطه‌ کشور مانند شهر مشهد شعبی به تولید محتوا و زیرساخت‌های لازم برای تولید محتوای فاخر برای علاقمندان اختصاص پیدا کرده است.

زارع پور خاطرنشان کرد: ما در وزارت ارتباطات وظیفه تامین زیرساخت‌های فضای مجازی را داریم و یکی از مهمترین زیرساخت‌ها شبکه ملی اطلاعات است که الحمدلله اجرای آن با شتاب خوبی پیش می‌رود.

وی افزود: یکی از کار‌های بزرگی که در یک سال و نیم گذشته در کشور انجام شده است و زیر ساخت لازم را برای انتشار محتوا‌ها به شکل بهتری فراهم کرده رشد و ارتقایی بود که در حوزه پیام‌رسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی داخلی رخ داد که در حال حاضر بیش از ۴۰ میلیون نفر ماهانه از ظرفیت‌های آن استفاده می‌کنند و روزانه قریب به ۲۰ میلیون نفر کاربر یکتا از پیام‌رسان‌های داخلی استفاده می‌کنند که چنین ظرفیتی تا پیش از دولت سیزدهم وجود نداشت.

زارع پور ادامه داد: با کار شبانه‌روزی همکاران وزارت ارتباطات این زیرساخت فراهم شده که الحمدلله کاربر‌های پیام‌رسان‌های داخلی الان میلیونی هستند و ظرفیت لازم برای تبیین پیام رهبر انقلاب در حوزه فضای مجازی در سکو‌های داخلی فراهم شده است و مخاطب در آن به اندازه کافی در پلتفرم‌های داخلی حضور دارد که مورد استقبال نیز قرار گرفته است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پایان سخنان خود درباره ارزیابی خود از رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج بیان کرد: این‌گونه رویداد‌ها حرکت بسیار خوبی است که باید با کیفیت بیشتر و تیم‌های بیشتری برگزار شود و قطعاً می‌تواند کمک کند به جریان‌سازی تولید محتوای فاخر در مسیر انقلاب و ارزش‌های کشورمان که البته ما در وزارت ارتباطات هرکمکی از دستمان بر بیاید برای رونق و شکوفایی این‌گونه رویداد‌ها انجام خواهیم داد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار