کد خبر: 1201712
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۰
خطیب نماز جمعه تهران:

جوان آنلاین: حل‌المسائل کشور تفکر بسیجی است، اگر می‌خواهیم به آرزوهایمان برسیم با تفکر بسیجی می‌توان به همه مقاصد رسید.
حجت الاسلام حاج علی اکبری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه تهران، با اشاره به فرمایشات رهبر انقلاب در دیدار بسیجیان، گفت: روز چهارشنبه رهبر حکیم و عالیقدرمان در دیدار بسیجیان سرافراز یک دوره جامع تحلیل، راهبردی تاریخی سیاسی مبتنی بر حکمت و معرفت و بصیرت را ارائه فرمودند. بسیجی تراز خود امام (ره) بود و مکتب بسیجی همان مکتب امام و مکتب امام همان مکتب ناب محمدی است. خطیب نماز جمعه تهران تصریح کرد: منطق بسیج بر دو رکن استوار است؛ رکن اول تهدیدزدایی حداکثری است؛ رکن دوم حداکثر‌سازی ظرفیت و امکان برای تولید بیشتر و زندگی بهتر است. بسیج در طول تاریخ انقلاب اسلامی بر همین منطق سیر کرده است.
حاج علی اکبری عنوان کرد: بسیج به دور از منت و غرور خود را خادم همه افراد جامعه می‌داند. بسیج برای کسی خط و مرزی از هر قوم و دین تعیین نمی‌کند، بنابراین منطق بسیج، منطقی برافراشته است. وی با اشاره به سالروز شهادت شهید مدرس، گفت: امیدواریم مرام شهید مدرس در مجلس ما جریان داشته باشد. حاج علی اکبری با بیان اینکه فرهنگ بسیج زمان و مکان نمی‌شناسد، افزود: تفکر بسیج فراتر از مرز‌ها و ملیت‌هاست. اگرچه ایران محور تفکر بسیجی است، اما اندیشه بسیج در ایران محصور نمی‌شود.
خطیب نماز جمعه تهران یادآور شد: مقاومت امروز فلسطین محصول تفکر بسیجی سربلند و پیش برنده است. سازمان نورانی بسیج مستضعفین در ایران در این عرصه پرچمدار است، اما هر دستگاه و سازمانی که رایحه دل‌انگیز تفکر بسیجی در آن جریان داشته باشد، دارای چنین تفکری است. وی ادامه داد: مرام دولت سیزدهم نیز مرام بسیجی است. افتتاح مترو پرند و تکمیل پروژه‌های مسکن از جمله اقداماتی است که از جنس روحیه بسیجی است. اما از دولت محترم بسیجی انتظار داریم، برای کنترل بیشتر بازار کالا‌ها و مهار گرانی خصوصاً درباره کالا‌های اساسی به ویژه مسکن بیش از گذشته تلاش کنند تا روز‌های بهتری برای معیشت مردم فراهم شود. ان‌شاءالله مجلس هم بتواند با تصویب طرح‌ها و لوایح مناسب‌تر بتواند در این مسیر گام بردارد. خطیب نماز جمعه تهران تصریح کرد: حل المسائل کشور تفکر بسیجی است. اگر می‌خواهیم به آرزوهایمان برسیم با تفکر بسیجی می‌توان به همه مقاصد رسید.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار