کد خبر: 1201336
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۱
سازمان هواشناسی با پیش‌بینی بارش باران، و رعدوبرق در ۸ استان از افزایش آلودگی هوا طی امروز تا اواسط هفته آینده در تهران،‌کرج، اراک،‌ اصفهان و تبریز خبر داد.

جوان آنلاین: پیش‌بینی کلی نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی نشان می‌دهد امروز در استان‌های خراسان رضوی، خراسان شمالی، برخی مناطق سیستان و بلوچستان،‌کرمان و هرمزگان رگبار پراکنده،‌گاهی رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی و در استان‌های ساحلی دریای خزر بارش‌های پراکنده روی می‌دهد.

به گزارش ایرنا، فردا و روز جمعه در جنوب سیستان و بلوچستان، جنوب کرمان، شرق هرمزگان و روز جمعه در گیلان و مازندران به‌ویژه در ساعات بعدازظهر افزایش ابر،‌ بارش‌های پراکنده و وزش باد پیش‌بینی می‌شود. سایر مناطق کشور طی این دو روز جو نسبتاً پایدار و آرامی را خواهند داشت.

شنبه هفته آینده در بخش‌هایی از خراسان جنوبی، برخی مناطق سیستان و بلوچستان،‌کرمان و هرمزگان افزایش ابر،‌بارش پراکنده و وزش باد روی می‌دهد.

از امروز تا اواسط هفته آینده در شهرهای تهران، کرج، اراک، اصفهان و تبریز به دلیل پایداری جو و سکون نسبی هوا غلظت آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا روی می‌دهد. امروز و فردا خلیج‌فارس مواج است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار