کد خبر: 1200911
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۵
مدیرکل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی گفت: تعداد هشت نفر دیگر از اصحاب رسانه استان در قالب طرح نهضت ملی مسکن و تداوم واگذاری زمین و واحد مسکونی به خبرنگاران، امروز حواله‌های خود را دریافت کردند.
شهربانو بشکنی

سید ناصر نعمتی از ادامه واگذاری زمین به خبرنگاران خبر داد و افزود: فرآیند واگذاری زمین به خبرنگاران که پیش از این استاندار خراسان رضوی از آن سخن گفته بود، در چارچوب طرح نهضت ملی مسکن از هفته گذشته آغاز شد و تا امروز ۱۳ تن از اصحاب رسانه حواله‌های خود را دریافت کردند.

وی ادامه داد: پیش از ظهر امروز یکشنبه طی مراسمی با حضور جواد خدائی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی، محمد حسین‌زاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و وحید داعی مدیرکل راه و شهرسازی استان، هشت نفر از اصحاب رسانه استان حواله زمین‌های خود را در قالب طرح نهضت ملی مسکن دریافت کردند.

مدیرکل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی توضیح داد: چندی پیش در مراسم گرامیداشت روز خبرنگار در پاسخ به درخواست‌های اصحاب رسانه، استاندار خراسان رضوی دستور داد تا فرآیند اعطای زمین، پروانه و تسهیلات به خبرنگاران فاقد مسکن آغاز شود. پس از آن در اطلاعیه ای توسط اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی شیوه دریافت این زمین‌ها به خبرنگاران و اصحاب رسانه استان اعلام و ثبت نام واجدین شرایط توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی انجام شد.

نعمتی اظهار کرد: با این حال لیست خبرنگاران توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سامانه ثبت شد و پس از بررسی توسط اداره کل راه و شهرسازی به واجدان شرایط زمین و سایر موضوعات تعلق می‌گیرد.
وی به برگزاری جلسه پرسش و پاسخ اصحاب رسانه با معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و راه و شهرسازی استان اشاره کرد و گفت: برخی ثبت نام شدگان در سامانه شرایط آنان در حال بررسی است و سایر خبرنگاران و اصحاب رسانه نیز باید مشخصات کاملشان در سامانه قرار گیرد. در صورت احراز شرایط به صورت تدریجی سایر خبرنگاران و اصحاب رسانه نیز از این شرایط بهره‌مند خواهند شد.

گفتنی است؛ در جلسه فوق که به صورت پرسش و پاسخ پیرامون طرح واگذاری زمین به اصحاب رسانه برگزار شد، تعداد ۵۰ نفر از خبرنگاران استان حضور داشته و درباره جزئیات طرح سوالات خود را مطرح کردند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار