کد خبر: 1197141
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۱
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر لرستان:
حجت الاسلام مهدوی نیا با بیان اینکه گسترش معروفات لازمه مقابله با آسیب های اجتماعی است، گفت: با بهره مندی از شیوه های نوین باید از رواج آسیب ها پیشگیری شود.

به گزارش جوان از لرستان،  حجت الاسلام یونس مهدوی نیا، در همایش آمرین به معروف و ناهیان از منکر شهرستان بروجرود با اشاره به اهمیت آموزش در حوزه امربه معروف و نهی از منکر گفت: در  این زمینه باید هماهنگی لازم وجود داشته باشد و از جزیره ای عمل کردن پرهیز شود.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر لرستان به همکاری بسیج با ستاد اشاره کرد و افزود: بسیج باید علاقه مندان به امربه معروف و نهی از منکر را شناسایی و برای آموزش به ستاد امر به معروف معرفی کند.

حجت الاسلام مهدوی نیا آموزش آمرین به معروف و ناهیان از منکر را ضروری خواند و گفت: آموزش و بکار گیری شیوه های نوین برای تذکر لسانی و اثربخشی آن لازم است.

وی با بیان اینکه وظیفه ما در مقابله با بیماری های فرهنگی پیشگیری است، خاطرنشان کرد: پس از آن باید بیماری های فرهنگی معالجه شوند.

وی تاکید کرد: تذکر لسانی، موعظه و نصیحت مرحله پیشگیری است و انجام این فریضتین راه حل جلوگیری از توطئه های دشمن است.

حجت الاسلام مهدوی نیا به توطئه های دشمنان اشاره کرد و گفت: دشمن به دنبال ایجاد التهاب و بی تفاوتی در جامعه است.

 وی تصریح کرد: با برنامه ریزی باید جلوی توطئه های دشمن گرفته شود و با گسترش معروفات از رواج آسیب ها جلوگیری کرد.

حجت الاسلام مهدوی نیا در پایان تاکید کرد: انتظار می رود در حوزه امربه معروف و نهی از منکر آموزش ها و حضور در کارگاه ها جدی گرفته شود.

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار