کد خبر: 1195221
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۶
در نشست جامعه اسلامی مهندسین؛
سخنگوی وزارت امور خارجه در نشست شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین نتایج عملیات غرورانگیز طوفان الاقصی برای محور مقاومت و جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و بمباران وحشیانه مردم بی‌دفاع و افول این رژیم را تشریح کرد.

جوان آنلاین: ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه با حضور در نشست شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین با محمدرضا باهنر و اعضای این تشکل سیاسی دیدار کرد.

به گزارش ایرنا، در ابتدای این نشست باهنر دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین ضمن محکوم کردن جنایات رژیم اشغالگر اسرائیل در غزه، رشادت‌ها و مقاومت قهرمانانه گروه‌های مقاومت را تحسین کرد و تحلیلی از ابعاد عملیات طوفان‌الاقصی در اراضی اشغالی ارائه کرد.

کنعانی به عنوان دیگر سخنران این نشست در چند بخش به تحلیل عملیات طوفان‌الاقص، نتایج این عملیات غرورانگیز برای محور مقاومت، شرح جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و بمباران وحشیانه مردم بی‌دفاع و افول این رژیم به عنوان یکی از آثار و پیامدهای این عملیات، بررسی واکنش کشورهای عربی، غربی و سایر کشورها درخصوص تحولات غزه، آینده دولت فعلی رژیم صهیونیستی و جریان رو به اضمحلال این رژیم جعلی، پیروزی‌های مقاومت با پرچمداری جمهوری اسلامی ایران پرداخت و در پایان به سوالات حاضران پاسخ داد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار