کد خبر: 1194588
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۰
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران تا روز دوشنبه (۸ آبان) آسمان صاف تا قسمتی ابری،در بعضی ساعت‌ها همراه با وزش باد و در نواحی پرتردد شهری افزایش نسبی آلاینده‌های جوی پیش‌بینی می‌شود.

جوان آنلاین: بر اساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل الگوهای همدیدی وضعیت جوی استان تهران تا روز دوشنبه (۸ آبان) با استقرار جوی نسبتا پایدار، آسمان صاف تا قسمتی ابری، در بعضی ساعت‌ها همراه با وزش باد و در نواحی پرتردد شهری همراه با غبار محلی و افزایش نسبی آلاینده‌های جوی پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش صداوسیما، از بعد از ظهر دوشنبه با بروز ناپایداری جوی در بیشتر نواحی افزایش ابر در مناطق غربی وزش باد شدید و در ارتفاعات گاهی رگبار پراکنده مورد انتظار است.

براساس این گزارش، آسمان تهران فردا( ۷ آبان) صاف تا کمی ابری، همراه با غبار صبحگاهی با حداقل دمای ۱۵ و حداکثر دمای ۲۶ درجه سانتیگراد و در روز دوشنبه (۸ آبان) کمی ابری و غبار صبحگاهی، در بعد از ظهر افزایش ابر و افزایش باد با حداقل دمای ۱۴ و حداکثر دمای ۲۷ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

طبق اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه فیروزکوه با کمینه دمای ۱ درجه سانتیگراد، خنک‌ترین ایستگاه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده‌ است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار