کد خبر: 1194258
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۷
پایگاه خبری العهد در گزارشی به تلفات و خسارت‌های ارتش رژیم صهیونیستی در جبهه لبنان از ابتدای درگیری تاکنون پرداخت.

جوان آنلاین: پایگاه خبری العهد در گزارشی به تلفات و خسارت‌های ارتش رژیم صهیونیستی در جبهه لبنان از ابتدای درگیری تا ۲۱ اکتبر پ‍رداخت و نوشت: در این مدت ۲۷ نظامی صهیونیست و چهار شهرک‌نشین کشته شده‌اند.

به گزارش آنا، پایگاه خبری العهد در این باره اعلام کرد که طی برهه زمانی مذکور ۲۵ سایت نظامی و پایگاه صهیونیست‌ها در جبهه لبنان هدف قرار گرفته شده است.

العهد نظامیان کشته شده صهیونیستی در جبهه شمالی را ۲۷ نفر و شهرک‌نشینان و کارگران خارجی کشته شدن را چهار نفر اعلام کرد.

بر پایه این گزارش، در این درگیری‌ها همچنین ۵۸ نظامی صهیونیست و ۲۱۰ شهرک‌نشین مجروح شده‌اند.

العهد در ادامه گزارش داد که ۱۴ تانک ارتش رژیم صهیونیستی نیز در جبهه لبنان به‌طور کامل منهدم شدند. همچنین تعداد نفربر‌های منهدم شده سه دستگاه، خودرو‌های زرهی چهار دستگاه و دیگر خودرو‌های نظامی پنج دستگاه اعلام شده است.

طبق این گزارش، همچنین ۳۰ درصد از برج‌ها، دوربین‌های نظارتی و دستگاه‌های نظارتی در ۵۲ سایت رژیم صهیونیستی در امتداد مرز با لبنان منهدم شده است.

حزب‌الله لبنان طی روز‌های اخیر و در پی جنایات هولناک رژیم صهیونیستی در نوار غزه و به خاک و خون کشیدن شمار زیادی از فلسطینی‌ها در این شهر، مواضع نظامی این رژیم را در شمال سرزمین‌های اشغالی هدف قرار داده است؛ موضوعی که سبب هراس صهیونیست‌های شهرک‌نشین در این مناطق شده است. ارتش رژیم صهیونیستی نیز طی روز‌های گذشته مناطق مرزی لبنان را هدف حملات توپخانه‌ای قرار داده است.

تاکنون ده‌ها هزار صهیونیست از ترس حملات مقاومت از شهرک‌های مرز‌های لبنان خارج شده‌اند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار