کد خبر: 1193039
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۱

 علی مهدیان در کانال تلگرامی خود یادداشتی با طرح این پرسش که؛ ضربه زدن به اسراییل به چه قیمتی است منتشر کرد:

میارزید این همه مظلومیت و جنایت؟ چرا به این حیوان وحشی ضربه زدید که حالا چنین هار شود؟

نکته اول: اسراییل در جنگ قطعا جنایت میکند. یعنی زن و بچه‌ها را به فجیعترین شکل میکشد. برگردید تمام جنگ‌ها را در این هفتاد و چند سال ببینید. جنگ سی و سه روزه را مثلا ببینید با کشتار قانا و شهادت چهارصد کودک در طول جنگ. اسراییل کودک کش است. این یعنی جنگ با او بدون تلفات کودک و زن امکان ندارد. همواره هم آمریکا و سپس اروپا کامل پشتیبانش بوده اند. محکومیت‌های جهانی عموما وتو شده. خوب؟ حالا یک سوال:

اگر دشمنی به خاک و خانه و ناموس ما حمله کند مقابلش چه کنیم؟ سازش یا مقاومت؟ مقاومت یعنی زیر بار اراده او نرویم.

اگر بگوییم سازش. فورا سوال میشود خوب تا کجا سازش؟ اگر دشمن ذاتا اشغالگر و ظالم باشد با وجود منطق سازش چرا قدم به قدم جلو نیاید؟ تجربه تشکیلات خودگردان و عرفات و ابومازن را ببینید.

اگر بگویید مقاومت. سوال این است که عاقبت مقاومت چیست؟ دشمنی که شما زیر بار اراده اش نمیروید با شما چه میکند؟ محاصره، ترور، فشار اقتصادی، زندان، قتل؟ شعار حماس را در ابتدا ببینید. میگوید دیگر بنا نداریم روزانه کشته شویم. برگردید اخبار فلسطین را که عادی شده بود را مرور کنید. رهبری ما گفت فشار حداکثریتان این نتیجه اش میشود. سخنان محمدالضیف را ببینید. اشغالگر ذاتا ظالم همین است. چرا فشار نیاورد وقتی میتواند بی سر و صدا نابودتان کند؟ خلاصه اینکه

آیا راهبرد مقاومت به جنگ ختم خواهد شد یا خیر؟ روشن است وقتی زیر بار اراده او نروید یا خودش حمله میکند یا کاری با شما میکند که چاره‌ای جز جنگ نخواهید داشت.

احالا آن اصل اولیه را یادآوری میکنم. اسراییل مثل آدم نمیجنگد. جنایت میکند. داغ به دل میگذارد.

حالا برگردید پاسخ بدهید چه باید کرد؟

واقعیت این است که اندیشه مقاومت بدون ایمان به سنت‌های الهی بی معنا است. سنت‌هایی که میگوید وقتی جهاد کنید صبر کنید و مومن به اراده او باشید پیروز میشوید

کَم مِن فِئَةٍ قَلیلَةٍ غَلَبَت فِئَةً کَثیرَةً بِإِذنِ اللَّهِ ۗ وَاللَّهُ مَعَ الصّابِرینَ

این آیه را رهبر در پیام تبریک پیروزی حزب الله در جنگ سی و سه روز، یاد آوری کرد.

رفقا! تمدن غرب باطن خود را نشان داده. راه حل فقط مقاومت است.

اما بدون محاسبه سنت‌های الهی معقول نخواهد بود و البته شهادت و مظلومیت لازمه این مسیر است. همه پیروزی‌های جبهه مقاومت تا کنون همینطور حاصل شده.




غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
علی اقا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
0
0
این بهای آزادی هست همچنان که ملت های دیگر مثل الجزایر هند و... برای آزادی پرداختند فلسطینیان عزیز هم باید فقط مقاومت کنند وعدم هرگونه سازش قطعا منجر به شکست اسراییل خواهد شد.
پیروزی نزدیک است
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار