کد خبر: 1192850
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۳
آیت الله رشاد نوشت: کجایند شیعیان امیر غیرت، امام عدالت و خدای جهاد و حماسه، امام علی بن ابی طالب (روحی فداه) که تعدی دشمن به زن یهودیه بی‌پناه را برنمی‌تافت، تا انتقام این خیل عظیم به ناحق کشته را از دژخیمان کودک‌کش اسرائیلی و امریکایی بگیرند؟

به گزارش جوان آنلاین به نقل از تسنیم، آیت الله رشاد، رئیس پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، در پی جنایت هولناک رژیم صهیونیستی به مردم مظلوم غزه بیانیه‎ ای صادر کرد.

متن بیانیه به شرح زیر است:

إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ راجِعُونَ

وامحمّدا! واعلیّا! وااسلاما! وامظلوما!

رژیم جعلی جلاد جنایتکار صهیونیستی با فرماندهی مستقیم دولت‌مردان و افسران آمریکایی و با سلاح‌های مرگ‌بار اهدایی آمریکای غدار، در پی چندین روز نسل‌کشی بی امان در غزه و در پناه سکوت مرگبار نهاد‌های بین المللی و بر اثر بی‌عملی دولت‌های سرسپرده و عافیت‌طلب کشور‌های اسلامی، بیمارستان المعمدانی غزه را با وحشیانه‌ترین وضعی بمباران و قریب هزار نفر کودک و زن و مرد بیمار و مجروح جنایت‌های این ایام را به خاک و خون کشید.

کجایند مردان غیرتمند مسلمان از امت رسول رحمت و قدرت (صلی الله علیه و آله و سلم) که پاسخ وحشیگری‌های این گرگ‌های درنده‌خوی صهیونی و آمریکایی را با شجاعت و قوت بدهند؟

کجایند شیعیان «امیر غیرت» و «امام عدالت» و «خدای جهاد و حماسه» علی بن ابی طالب (روحی فداه) که تعدی دشمن به زن یهودیه بی‌پناه را برنمی‌تافت، انتقام این خیل عظیم به ناحق کشته را از دژخیمان کودک‌کش اسرائیلی و امریکایی بگیرند؟

کجایند قوم عرب که در تاریخ بلند خود به غیرت و حمیت شهره‌اند که تقاص این همه جلادی و جنایت را از خصم پلشت و پست بازستانند؟

در این ایام و اوضاع وانفسای سیطره ظلم و ظلمت بر منطقه، بر هر مسلمانی که توان و امکان هر گونه امداد به ملت مظلوم فلسطین و انتقام از آمریکای جانی و اسرائیل جلاد را دارد، واجب است به دادخواهی و خونخواهی مظلومان بشتابد.

این کمترین طلبه کف حوزه علمیه عریق عاصمه، با دل خونین و چشم اشکبار، از مبادی و مقامات سیاسی و نظامی کشور، ملتمسانه تقاضا می‌کنم تصمیمی سریع، قاطع و مؤثر برای گرفتن انتقام از آمران و عاملان این سفاکی هولناک و پایان دادن به جنایت‌های آنان اتخاذ کنند. حوزه‌های علمیه مانند همیشه تاریخ، آماده‌اند در صف اول جهاد و شهادت قد برافرازند و برای رهایی مظلومان، شجاعانه و سخاوتمندانه جان ببازند.

حقیر کمین، به عنوان خادم خرد حوزه سترگ پایتخت و سروران همکار بنده و همه اساتید و طلاب فداکار حوزه‌های علمیه تهران، یکپارچه آماده اعزام به جبهه نبرد با آمریکاییان وحشی و صهیونیان سخت دل، به هر نحوی که مقامات مسئول صلاح و مناسب بدانند هستیم.

وَسَیَعْلَمُ الَّذِینَ ظَلَمُوا أَیَّ مُنْقَلَبٍ یَنْقَلِبُونَ.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر