کد خبر: 1191205
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۱

سرویس شبکه های اجتماعی جوان آنلاین: گزیده‌ای از آخرین سخنرانی سردار جاویدالاثر حاج احمد متوسلیان در جمع قوای محمد رسول الله، در پادگان زَبَدانی در نزدیکی شهر دمشق ۱۰ روز پیش از اسارت؛

تا آن زمانى که افراد و کشورها، علیه کفر «یعنى اسراییل» بجنگند، ما نیز با آن‌ها همراه و همکار خواهیم بود. اکنون برادران سوریمان در این جهت هستند و ما هم در کنارشان هستیم و با این برادران همکارى میکنیم و میجنگیم و اعتقاد داریم که انقلاب اسلامى را باید به جهان صادر کنیم.
(ما) با اسراییل وارد جنگ خواهیم شد و عملیات‏مان را علیه آن‌ها شروع خواهیم کرد. هر کس با ماست؛ بسم‏الله! هر کس با ما نیست، خداحافظ! ما با ایمانمان میجنگیم؛ جندالله با ایمانش میجنگد.
روزى را نزدیک خواهیم نمود که اسراییل چنان بترسد و در فکر این باشد که مبادا از لوله سلاحمان، به جاى گلوله، پاسدار بیرون بیاید. باشد که ما شبانگاهان بر سرشان بریزیم؛ همچون عقابان تیزپروازى که شب و روز برایشان معنا ندارد؛ و باشد آنجایى به هم برسیم که با گرفتن هزاران اسیر از صهیونیست‏ها به جهانیان ثابت کنیم که ما به اتکا به سلاح ایمان‏مان میجنگیم؛ نه به اتکاى هواپیما، نه با موشک‏هاى سام، نه با تانک، نه با توپ، نه با آتش جنگ‏افزارهاى مادیمان، ان ‏شاءالله.

با اسرائیل وارد جنگ خواهیم شد

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
0
0
حاج احمد کجایی که ببینی عقابان تیز پا همونجورکه خودت گفتی انگاراین روز رومی دیدی بچه های سپاه اسرائیل رونابود می کنن من خیلی دوست دارم ماروهم دعاکن
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار