کد خبر: 1190962
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۷
علیرام نورایی یکی از حسرت‌های بازیگری‌اش را ایفای نقش در یک شخصیت تاریخیِ ایرانی به عنوان یکی از حسرت‌های بازیگری خود دانست و از فیلم «یتیم‌خانه ایران» به عنوان یکی از آثار مورد علاقه‌اش یاد کرد.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از تسنیم، علیرام نورایی بازیگر کشورمان در ابتدا درگذشت سه هنرمند کشورمان زنده‌یادان آتیلا پسیانی، فردوس کاویانی و آرش میراحمدی را به جامعه هنری تسلیت گفت و درباره سریال «محرمانه» که این روز‌ها با محوریت امنیت ملی، مافیای دارو، ترور دانشمندان عرصه پزشکی کشور، شهدای مدافع سلامت، ساخت واکسن کرونا و ... روی آنتن شبکه سه سیماست توضیحاتی ارائه داد.

وطن‌دوستی جزو اولویت‌های من است

در بخش بعدی صحبت‌ها پس از اشاره به حضور نورایی در سریال‌ها و فیلم‌هایی مثل «گاندو»، «قلاده‌های طلا»، «یتیم‌خانه ایران»، «تمام رخ» و «محرمانه» که غرور ملی را برمی‌انگیزد؛ این بازیگر توضیح داد: من فکر می‌کنم کسانی که مرا می‌شناسند می‌دانند که جانم برای ایران می‌رود و وطن‌دوستی جزو اولویت‌های من است. به طور ویژه اتفاقات تلخی که در گذشته برای مردم کشورم افتاده دلم را آرزده می‌کند و عجیب‌ترین و تلخ‌ترین آن اتفاقاتی بود که در فیلم «یتیم‌خانه ایران» تصویر شد.

این بازیگر تأکید کرد: فکر می‌کنم اگر قرار بوده کاری در سینما انجام دهم و بعد از آن پرونده سینمایی من بسته شود آن کار «یتیم‌خانه ایران» بوده و همچنان امروز هم وقتی سکانس و پلانی از آن فیلم می‌بینم حال خودم دگرگون می‌شود. هشت ماه درگیر آن پروژه بودیم و حال همه عوامل همین‌قدر متفاوت بود.

انتقاد قبل از دیدن اثر کم‌لطفی است

نورایی درباره اظهارنظر‌ها و انتقاداتی که درباره برخی از نقش‌آفرینی‌های وی در بعضی آثار سینمایی شده، اظهار کرد: برخی دوستان کار‌هایی را بدون اینکه حتی زحمت بکشند ببیند مورد منفی‌بافی و قضاوت قرار می‌دهند. به ویژه در مورد «قلاده‌های طلا» این اتفاق افتاد و قبل از تدوینِ نهایی و دیدن کار موجی برای تخریب این فیلم راه افتاد. به نظرم دوستان کمی تحقیق کنند، ببینند و بعد به سمت قضاوت بروند.

وی که از فصل دوم گردانندگی مسابقه «شهروند و مافیا» را برعهده داشته توضیح داد: این مسابقه ۲۰ فصل داشته که ۱۷ فصل آن در شبکه سلامت و ۳ فصل دیگر در شبکه نسیم روی آنتن رفت و رکورددار مسابقات تلویزیونی است. مجری نیستم و جسارت نمی‌کنم به ساحت مجریان عزیز و در حقیقت راوی و گرداننده مسابقه هستم.

دغدغه نیرو‌های امنیتی گمنام حفظ جان و مال مردم استبازیگر «ماتادور» در پاسخ به این پرسش که چه حسی از بازی کردن در نقش کسانی که کسی آن‌ها را نمی‌شناسد، اما امنیت برای ما ایجاد می‌کنند دارد، گفت: این افراد بسیار عجیب هستند و به واسطه این پروژه‌ها با چندتن از این افراد برخورد داشته‌ام. کسانی که هم به لحاظ ظاهر و هم بی ادعا و گمنام بودن قابل تشخیص نیستند، اما دغدغه حفظ امنیت جان و مال مردم را دارند.

این بازیگر سینما و تلویزیون در پایان درباره علاقمندی‌هایش در حوزه بازیگری گفت: علاقمند به ژانر اکشن هستم و بیش از آن کار‌های تاریخی به ویژه کار‌های مربوط به تاریخ کهن کشور را دوست دارم. کار‌های تاریخی را در کارنامه دارم، اما یکی از حسرت‌هایم ایفای نقش یک شخصیت تاریخی ایرانی است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار