کد خبر: 1190218
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۸
وزش باد شدید از دوشنبه تا پنج شنبه برخی استان‌ها را فرا می‌گیرد و اثرات مخاطره آمیزی همچون خیزش گرد و خاک و احتمال اختلال در رفت وآمد‌های شهری در پی دارد.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از مهر، سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: وزش باد شدید از دوشنبه تا پنج شنبه برخی استان‌ها را فرا می‌گیرد و اثرات مخاطره آمیزی همچون خیزش گرد و خاک و احتمال اختلال در رفت وآمد‌های شهری در پی دارد.

این شرایط دوشنبه و سه شنبه «آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، کردستان، کرمانشاه، همدان، مرکزی، جنوب تهران، شمال غرب اصفهان» و چهارشنبه برای «جنوب آذربایجان غربی، جنوب آذربایجان شرقی، کردستان، کرمانشاه، همدان، مرکزی، شمال و غرب اصفهان، قم، البرز، تهران، سمنان» انتظار می‌رود.

پنجشنبه نیز برای استان‌های «سمنان، خراسان جنوبی، جنوب شرق خراسان رضوی، شمال سیستان و بلوچستان، شرق کرمان، جنوب شرق اصفهان و یزد» این شرایط پیش بینی می‌شود.

توصیه می‌شود برای مدیریت شرایط و کاهش آسیب نسبت به «اجتناب از تردد غیر ضروری در فضای باز بویژه برای افراد سالمند و بیماران تنفسی و قلبی، پرهیز ازفعالیت‌های کویرنوردی، احتیاط در تردد جاده‌ای، اطمینان از استحکام سازه‌های موقت، احتیاط در فعالیت‌های عمرانی، احتیاط در عبور و مرور و عدم پارک خودرو در حاشیه ساختمان‌های نیمه کاره و درختان کهن‌سال و محدودیت در فعالیت‌های کشاورزی» اقدام شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار